|
monday bar valborgscruise 29/4 - 1/5 -- tiesto m fl (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| min goa klasskompis Ira ska dit också...samt på seb fontaine nu i dagarna.. .synd att man inte visste att hon var en liten partytjej tidigare :) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Glorie
min goa klasskompis Ira ska dit också...samt på seb fontaine nu i dagarna.. .synd att man inte visste att hon var en liten partytjej tidigare :) |
Men varför ska inte du med??? :( |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Gaby
Men varför ska inte du med??? :( |
söt du e :)
svar:
1. vem ska ja åka me?
2. lack of money. de e för dyrt |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
söt du e :)
svar:
1. vem ska ja åka me?
|
med oss såklart |
|
|
| Gaby |
Monday Bar VALBORG CRUISE
m/s Silja Symphony 29 april-1 maj
I stort sett alla hytter bokades på sammanlagt 3 1/2 timme förra
veckan. Det finns några lite lyxigare hytter kvar dock, Silja Class
samt några sviter för den som vill kosta på sig det.
Det finns dock möjlighet att få tag på hytter fortfarande. Vår
huvudsponsor AXE (deodoranter, bad-gel, schampo mm) kommer
att lotta ut ett antal hytter via sin hemsida. Detta efter en
marknadsföringskampanj som går av stapeln om några veckor.
Du kan dock redan nu titta in på deras otroligt coola hemsida:
http://www.axe.nu
AXE kommer att stå som värd för vårt housegolv, i den stora
nattklubben Atlantis på båten.
Du kan också ringa Silja Line fredagen den 7 mars kl 08 då
eventuella hytter som inte är betalade före den 5 mars kommer
att släppas. På vårt forum går diskussionerna höga kring
kryssningen och det finns även här en möjlighet att leta efter
hyttplatser eller söka hyttkamrater.
Telefonnumret till Silja Lines bokningskontor är 08-22 21 40.
Den bokningskod du behöver uppge är: MBAR.
Vi kan också berätta att vi nu satt djs till det mindre dansgolvet
på översta däck på båten. Dag 1, när vi kör techno på promenad-
golvet kommer vi att köra trance på lilla och på dag 2 vice versa.
Vi är omåttligt stolta över följande lineup på detta golv:
Stardust Top Floor:
Dag 1:
Mats Wurnell
Can
Christian Rusch
J2
Dag 2:
Pär Grindvik
Joel Mull
Bennie Rosén
Tobias von Hofsten
Dj-ordningen på de stora golven är ännu inte riktigt färdig, dock
är de stora namnen som Sven Väth, Ferry Corsten mm helt klara.
All info om kryssningen, dj lineup, priser, tider, mm finns på
vår hemsida. http://www.mondaybar.com
|
|
|
| Gaby |
Nu när Sonique ska plockas bort så måste dom hitta nån ny trance-dj... hjälp Staffan med lite billigare förslag på utländska djs ;)
[email protected] |
|
|
| WhiteRussian |
Saxat från Mondaybars forum
Vi vill gärna kunna bekräfta alla djs till kryssningen i god tid innan första betalningsdatum så att man vet vad man betalar för.
I stort sett alla namn är bekräftade med undantag av de som kommer från USA, John Creamer (New York) och H-Foundation (San Francisco). Deras agenturer vill just nu avvakta inför rådande krigs- och terrorhot och kan inte lämna besked.
Vi har därför beslutat att boka ersättare från England. I stället för John Creamer (dag 1) kommer Luke Fair och istället för H-Foundation (dag 2) kommer Peace Division.
Ytterligare ett namn har tillkommit på Creams trancegolv (dag 2). Det är engelsmannen Matt Hardwick, bl a resident på Gatecrasher. Det är en rätt hård snubbe som kommer att avsluta efter Ferry Corsten. På det golvet öppnar Sonique som det ursprungligen var tänkt.
Vi har även tagit in ett antal svenska djs till dansgolvet högst upp på båten "Stardust Top Floor". Tanken är att när det spelas techno på Promenadgolvet så ska det vara trance där uppe och vice versa. På Atlantisgolvet blir det bara house i alla former under hela trippen.
Så här ser alltså hela lineupen ut:
DJs
Ferry Corsten, NL
Sven Väth, Ty
Adam Beyer, Sve
Thomas Krome, Sve
Henrik B, Sve
Sonique, Eng
Matt Hardwick, Eng
Desyn Masiello, Eng
Leon Roberts, Eng
Luke Fair, Eng
Peace Division, Eng
Lottie, Eng
G-Stefan, Sve
Justin Sorrell, Sve
Devilfish, Sve
Johnny Boy, Sve
Calle Dernulf, Sve
Geoff Gains, Sve/USA
Robin Söderman, Sve
Deep Nature, Sve
Mats Wurnell, Sve
Christian Rusch, Sve
Can, Sve
J2, Sve
Joel Mull, Sve
Tobias von Hofsten, Sve
Bennie Rosén, Sve
Pär Grindvik, Sve
Matt Hardwick damer och herrar! Mycket schysst, :cool: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Tack för inlägget W.R. :gsmile: Fan va spännande det blir :) Å kul som fan |
|
|
| Dj_ExOn |
| Ska Christan Rush spela? Fett nice! Känner ju snubben! |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Dj_ExOn
Ska Christan Rush spela? Fett nice! Känner ju snubben! |
Christian Rush är mycket bra! Upcomming namn ;) Vi kommer nog få höra en hel del med den pojken... Han producerar otroligt bra musik! |
|
|
| Gaby |
Lineup fördelat på golv och dag
Dag 1
Promenade floor
Monday Bar Techno Floor 23:00-06:00
Henrik B
Sven Väth
Adam Beyer
Thomas Krome
AXE Atlantis floor
Monday Bar House Floor 19:00-07:00
Calle Dernulf
Desyn Masiello
Leon Roberts
Luke Fair
Geoff Gains
Stardust Top floor
Trance 23:00-06:00
Mats Wurnell
Christian Rusch
Can
J2
Dag 2
Promenade floor
Cream Future Trance 23:00-06:00
Sonique
Ferry Corsten
Matt Hardwick
AXE Atlantis floor
Cream Balearica 15:00-07:00
Justin Sorrell
G-Stefan
Devilfish
Robin Söderman
Deep Nature
Peace Division
Lottie
Johnny Boy
Stardust Top floor
Techno 23:00-06:00
Joel Mull
Bennie
Tobias von Hofsten
Pär Grindvik |
|
|
| Kraith |
| Gaby, vet du om de står listade i den ordning som de kommer spela? Det är ju inte bokstavsordning iaf... |
|
|
|
|