|
monday bar valborgscruise 29/4 - 1/5 -- tiesto m fl (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| morakickers |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
På helger är det 23 och vardagar 20.... På Lucia kryssningen var det 20 :gsmile: |
aha, deras nya helggrej (monday bar weekend) har 23 som gräns? det var som fan, hur gör de m alla trogna medlemmar strax över 20? ...
men du apropå biljetterna, jag tror det var så att en del släpps 31/1 på sture, hälften av resten typ 3/2 samt resterande 1500 biljetter senare (när sponsorerna säger ok)? så det går nog få tag på minst en vecka efter 3 februari, eller vad tror du? jag vet inte hur snabbt de gick sist, och med tanke på hur lyckat det var sist och tiesto så... ingen aning. |
|
|
| -=Kotten=- |
Tiesto...låter lovande...
e han den enda trancdjn som är planerad? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by -=Kotten=-
Tiesto...låter lovande...
e han den enda trancdjn som är planerad? | Det sägs att full line-up släpps 3e Februari.... man får se :) Men jag lovar det blir as kul ändå.... det var det på Lucia kryssen å jag e trancEaddict in i själen.... endast en trance dj då... Guy Ornadel...
Sist gick biljetterna på 5 dagar.... nu kostar dom dubbelt s mycket förmodligen så jag tror inte dom går lika fort... |
|
|
| Sand Leaper |
| 20 års grense?!?!?!!?!?Helvete heller..og jeg som holdt på å droppe Time Warp til fordel for dette:whip: |
|
|
| Treo |
| Ni som inte åkt den båten, 150 meter kanske inte låter så mycket, men tro mig den "gågatan" är stoooor! :D |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Treo
Ni som inte åkt den båten, 150 meter kanske inte låter så mycket, men tro mig den "gågatan" är stoooor! :D |
visst är den det, kanske lite långsmal...
Ljudet kanske blir konstigt, vad vet jag... Det fixar dom säkert...
Btw, hur är det med alla småbutiker som ligger längs med "gågatan"??
Om dom är öppna kommer ju folk stå å dans mitt inne i butikerna.. :D
Tror att att om dom fixar riktigt schysst ljus med feta "scannrar" så lär det bli fett! :disbelief |
|
|
| AC. |
gaah
vill åpka med
men fattar inte riktigt hur jag ska komma med efter som jag bara är 19 :( |
|
|
| lonne |
| Fy Fan va soft! På med dansskorna och lämna smutset hemma. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Kollade mejlen å där låg detta från Fokused
Dave Seaman kommer redan den 31 januari. Han får visserligen konkurrens, då en annan klubbarrangör har bestämt sig för att det inte räcker med att erbjuda ett stort namn under en och samma kväll. Och på exakt samma tid. Härligt, säger vi. Nu börjar scenen vakna.
I vårt förra medlemsbrev gav vi er löften och som ytterliggare bevis på att vi ska göra allt i vår makt att uppfylla dem åker vi på en liten turné i slutet av mars. Den 29 mars 2003 gör Fokused entré på Vega i Köpenhamn. Vi har bestämt oss för att bjuda danskarna på världens största dj. Tiësto. Och för att inte ni ska bli utan, tar vi hit honom till er och Stockholm dagen innan. Den 28 mars 2003 kommer Tiësto till Stockholm i Fokused regi. Detta är konfirmerat och kontraktet är påskrivet. Och för er skull: Inga andra klubbarrangörer har ens påbörjat en dialog med Tiëstos management om skärgårdsturer. Det finns ingen och har aldrig funnits någon 6 månader gammal bokning, som en viss arrangör påstår. Varken från England eller Holland. Det har vi skriftliga bevis på. Alltså firar han inte Valborg på Östersjön. End of discussion och Punkt Slut.
|
|
|
| lonne |
På sätt och vis rätt soft, billigare, närmre och ingen jävla slagga
med 5 polare på 10 kvadrat. |
|
|
| reveal |
| han kommer alltså inte att lira på kryssningen??? men vaffan :whip: |
|
|
| Kraith |
| Mysko det där att Doghouse (Monday Bar) skulle våga gå ut med att de har bokat Tiësto om de inte har det. Borde ju vara rätt dålig publicitet om det inte går i lås så att säga. Men det kanske är just det som har hänt nu, och de försöker bortförklara sig genom att säga att "det är inte samma grej med Tiësto nu när Fokused har bokat in honom en månad innan, vi ska försöka boka någon annan".... Hmmmmmm... |
|
|
|
|