return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 
monday bar valborgscruise 29/4 - 1/5 -- tiesto m fl (pg. 16)
View this Thread in Original format
impulze
quote:
Originally posted by reveal

jepp impulze, jag ska dit, köpte biljett direkt när de släpptes :D


okej, har bokat nu, ska betala imorrn, tyckar alla swetas ska ha ett stort "TA" i pannan under kryssen :D
eXton
det lär ju fiiinnas hytter hela tiden men man ska ju va glad för dom man har (som vi) fy fan nu laddar vi hårt...sista festen innan 29ee!!!!!!!!!

fy fan va Freeloader - Pure devotion (Tukan F and W remix, vinyl) e braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
SteveTranz4ever
Allright.. .de e så satans nära nu.... sitter å lyssnar på ett set som Verminator uppa på min FTP
Dj_Rush_&_Recyver_Dogs_-_live_at_12_years_Tresor_13-03-2003

Jävla skön mangel techno.... hoppas nån DJ kör sånt här på båtN
Då jävlar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SteveTranz4ever
Alla har väl sett denna.... VARNING för att du blir sugen !!!! http://www.mondaybar.com/luciafilm

[edit] Tyvärr så krävs quicktime 6
SteveTranz4ever
Jag skulle vilja be vår egen TA kock Werner Sipowitz att lägga upp lite små enkla "recept" på kall måltider man kan ta med sig..

Menar att det kanske är fler liskom jag som har knapert i ekonomin så istället för att äta dyrt på båten kanske ta med sig nåt gott och enkelt som inte kräver uppvärmning...

Inget knepigt nu sipo ... I´m a ungkarl goTT damniT :gsmile:

Kom ihåg en viktig grejj... ta med eget grogg virke för ska ni grogga i hytten på läsk så blri det till att köpa 33cl burkar på tax-free


.../ Steve den laddade ;)
Treo
Själv hade jag tänkt överleva på taxfree godis och vodka :) men det kanske inte vore så dumt att ta med nåt ätbart.. pengar har man ju inte för mycket av..

-Treo-
reveal
Werner SipoBitch :p

det ryktas att risotto är det ultimata :)
sipowitz
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag skulle vilja be vår egen TA kock Werner Sipowitz att lägga upp lite små enkla "recept" på kall måltider man kan ta med sig..

Menar att det kanske är fler liskom jag som har knapert i ekonomin så istället för att äta dyrt på båten kanske ta med sig nåt gott och enkelt som inte kräver uppvärmning...

Inget knepigt nu sipo ... I´m a ungkarl goTT damniT :gsmile:

Kom ihåg en viktig grejj... ta med eget grogg virke för ska ni grogga i hytten på läsk så blri det till att köpa 33cl burkar på tax-free


.../ Steve den laddade ;)


Hehe lite snabba recept som är klockrena att äta kalla

#1 The official trance energy@holland meal
Ris (jag gillar jasminris, men här fungerar nästan uncle bens ris bäst eftersom det inte är så klibbigt)
En påse med frysta ärt,majs och paprika
Kycklingfile

Tina kycklingfilen och grönsakerna

Slica upp kycklingfilen i bitar, woka sen den och ta rejält med grillkrydda på... det går också bra att bara steka den..

Koka upp ris, och grönsaker - låt allt kalna.. och blanda

#2 the official sipowitz breakfast
0,75Dl Grahamsmjöl
0,75Dl Havregryn
1 dl mjölk
1 dl proteinpulver med choklad smak (yes ni läste rätt!!)
Lite hackade hasselnötter (finns färdigt att köpa i kryddhyllan)
4 ägg

Blanda ihop alla ingriedienser, ta en stekpanna och tillaga som vanliga pankakor, 5-8 minuter på låg värme.

#3 the unoffical not yet tried cruise meal
1 paket risnuddlar (såna tjocka band)
Kycklingfile
Böngroddar / alt. en wokmix
Grön Curry pasta
lite Kokosmjölk

Häll i lite currypasta och woka upp ett par minuter... slica kycklingfile och kasta i woken, under tiden kokar du nuddlarna. När nuddlarna är klara häll kallt vatten på så de kallnar.

När kycklingfilen blivit nästan klar, släng i wokgrönsaker och fräs på hög värme ett par minuter, i med kokosmjölken.. och sänk värmen och koka ett par minuter


Hoppas detta hjälpte lite :-)
verminator
..........eller man gjør som oss nordmenn og skipper maten og lever på øl!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
eXton
oj oj oj, nu närmar det sig nåt grymt! postar min packningslista, nån som har några mer tips?

Grejor till hytten:
-------------------
högtalare 4 satelliter + sub
mp3cdspelare
mp3skivor
hörlurar
ministroboskop
skarvsladdar
gaffatejp
några myslampor
lapp att sätta på dörren så man vet var man bor (och ens kompisar)

Småsaker:
---------
mobil
digitalkamera + laddare
pass
plånbok
kläder!
badshorts - glöm inte poolen!
solglasögon
handduk, liten (det brukar ingå handduk i hytten)
nessesär

Kur-grejor:
-----------
resorb
ipren
koffeintabletter

Spritrelaterat (groggvirke är svindyrt på båten):
-------------------------------------------------
kylväska + kylklampar
red bull
groggvirke
sprit i lagom mängder, billigare i Polen än Finlandsfärjan :)

verminator
oi

fan
hadde helt glemt badebukse!


menneh
er spriten billigere på polet i sverige enn på båten??!?!?

wtf hehe

får vel ta med selv og da
når stenger systembolaget? oOO
WhiteRussian
Ah , nu är det nära... ett dygn sen är man på båten..

Detta kommer bli grymt grymt bra, :eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 
Privacy Statement