|
monday bar valborgscruise 29/4 - 1/5 -- tiesto m fl (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| Det hade gått om det ionte varit så att jag lämnar min praktikkompis i sticket på det viset. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
Det hade gått om det ionte varit så att jag lämnar min praktikkompis i sticket på det viset. |
känns ändå som att det är så du måste göra? |
|
|
| Aendy |
| Jag vet jälar inte hur jag ska göra. |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by Aendy
Det hade gått om det ionte varit så att jag lämnar min praktikkompis i sticket på det viset. |
Säg till annars, har en polare som söker en extra biljett.. |
|
|
| Aendy |
| Till. Men det är ju inte upp till mig. Det är ju Reveal som får ni hyttkamrat så han ska nog leta själv i första hand. Fast det är klart, du kanske oxå ska bo med Reveal & co? |
|
|
| Glorie |
| varför e det knas me skolan & praktik när det e helgdagar fattar inte jag? både sista april samt första maj ju? |
|
|
| Aendy |
| Jag går i skolan både tisdagen och onsdagen. |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Aendy
Jag går i skolan både tisdagen och onsdagen. |
Ibland måste man göra val i livet... va sjuk på onsdag ;) |
|
|
| Glorie |
hehehe :) "skaru me på fest på lörda?"
"Ne på lörda har ja huvudvärk.." :D
-klassiker ;)
men ajsing bajsing.. aendy...tråkigt för dig... :( |
|
|
| Amnezia |
| satsar hårt på att jag vinner i axe tävlingen.....lolz.:eyespop: :eyespop: vet inte hur länge den håller på men går säkert bra.....he he |
|
|
| SteveTranz4ever |
DET ÄR INTE SÅ JÄVLA LÅNGT BORT NU !!!!!
36 TIMMAR PARTY ÄR NÄRA |
|
|
| SteveTranz4ever |
Kolla just till mailen och där låg senaste nyhets mailet från Monday Bar där följande kunde läsas
Ikväll söndag samt nästa söndag sänds BBC1's tävling där förstapriset är
resa till sverige och kryssningsbiljett för 2 personer. Tävlingen kommer att
annonseras på Dave Pearce's Dance Anthems söndagen den 13 och 20 april.
Det går att lyssna på programmet på nätet via denna länk från kl 19:
http://www.bbc.co.uk/radio1/d avepearce/
Tycker jag verkar rätt coolt :) |
|
|
|
|