return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 
monday bar valborgscruise 29/4 - 1/5 -- tiesto m fl (pg. 17)
View this Thread in Original format
Singularity
Inga pinnar bara timmar...*öhem* ok, det va lite lumpen inspirerat :rolleyes:

Nu börjar det nästan kittla sådär i hela kroppen så att det är svårt att sitta still :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Singularity
Inga pinnar bara timmar...*öhem* ok, det va lite lumpen inspirerat :rolleyes:

Nu börjar det nästan kittla sådär i hela kroppen så att det är svårt att sitta still :D
Samma här




För er som är laddade precis som jag:)

http://tranz.mine.nu:8000

Lite online radio från mig...
reveal
Jag är Laddad 2003 ™ :D
Gaby
Så här dan innan kryssningen så sänker vi priserna med hälften på de absolut sista hytterna. Drygt 2600 personer är redan inbokade så det kommer att bli ett helt sanslöst ös!
Prisexempel (i mån av tillgång):
C-hytt (4 pers): 350kr/hyttplats
B-hytt (4 pers): 400kr/hyttplats
A-hytt (4 pers): 450kr/hyttplats
Silja Class (2 pers): 1300/hyttplats
Commodore-svit (2 pers): 2000/hyttplats
Dessa prisexempel bygger på att hytten är full. Blir ni färre personer får man splitta på kostnaden för den tomma platsen/platserna. Det finns även specialpriser på 2- och 3-bäddshytter.
Tala med Silja Lines bokning. Silja Lines bokning: 08-22 21 40
Kod för sista-minutenpris: XBAR
All övrig info hittar du här:
http://www.mondaybar.com
Kryssningen ser ut att bli nåt alldeles i hästväg. Man började bygga alltljud, ljus, scener, dj-bås, laserkanoner, videoinstallationer mm redan igår och imorgon börjar djs från hela världen att dyka upp. För den som undrar ska vädret lätta upp rejält redan imorgon.
Här kommer en lite film vi satt ihop från luciakryssningen för att få det att spritta lite i benen inför morgondagen (kräver Quicktime och en snabb uppkoppling):
http://www.mondaybar.com/luciafilm

... och så här kul tyckte folk att det var förra gången:
http://www.mondaybar.com/luciakommentarer
Vi ses på kryssningen!
Monday Bar, Cream, Silja, Yooshi, Cocoon, Sylvester m fl!

verminator
er det noen som vet om no legekontor i stockholm ?

må til lege å få fjerna en ørepropp jeg har klart å skaffe meg :((((((((((((((((((



viktig!!!!

hadde vært fint om noen hadde no enkelt og billig å anbefale og noe som er ganske lett å finne i stockholm



preix imorra!
Aendy
quote:
Originally posted by verminator

må til lege å få fjerna en ørepropp jeg har klart å skaffe meg


Är det typ en vaxpropp rekomenderar jag Revaxör. Om det är en öronpropp du pregat in i örat bör du lämpligen uppsöka sjukhus... akut!
verminator
hva er revaxør?

er nok ikke ørepropp
går vel over av seg selv og
men faen, jeg vil bli kvitt før imorra kveld
verminator
æsj

bare anbefal en lege som kan fixe og ikke tar så mye penger, så er jeg glad

jeg vet de har no sånt aparat som fixer det på 1-2-3 voila
WhiteRussian
Jag e fan aldrig sjuk, men självklart tajmar man in en förkylning till kryssningen. Det är det här jävla aprilvädret som ar med en, varmt ömsom kallt... :mad:

Jaja, får ta det lugnt ikväll så jag är laddad inför andra dagen helt enkelt, det blir nog grymt bra ändå, får vara sjuk när jag kommer hem, :)
NordLight
Ha det så kul nu !

Greetz
NordLight

Och Ryssen... krya på dig.

SteveTranz4ever


:gsmile: :gsmile: :gsmile: Nu drar jag från jobbet till båten :gsmile: :gsmile: :gsmile:


WhiteRussian
SÅ GRYMT JÄVLA BRA!

sovdags....*sliten*
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 
Privacy Statement