return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 
monday bar valborgscruise 29/4 - 1/5 -- tiesto m fl (pg. 14)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Har just knåpat ihop lite snabbt en enkel video från förra kryssningen...

Videon bygger enbart på film material som jag spelade inunder låten
Green Velvet - La La Land(Zzino Vs Filterheads Mix)

Inga snabba klipp, inget pålagt ljud...

Lägger snart upp på FTPn... ska bara rendera i 15 minuter till...

Blir i VCD :gsmile:
NordLight
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
FAN VA GRYMT... blir andra gången då för mig ;)


FAN ! Nu blev jag grymt sugen att dra ändå. John Fleming ägde hårt på Trance Nation.

Greetz
NL
Gaby
quote:
Originally posted by NordLight
FAN ! Nu blev jag grymt sugen att dra ändå. John Fleming ägde hårt på Trance Nation.

Greetz
NL


Behöver du biljett??? ;) Säg bara till!!
verminator
oiiiiiiiiiii!!!!!!!


4 jævla dager!!!!!!!
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by verminator
oiiiiiiiiiii!!!!!!!


4 jævla dager!!!!!!!
Så här nära har det aldrig vart :D

Ska nog rippa ut lite mangel techno alá Adam Beyer över helgen som jag filma in på förra kryssen...

Lär ju du uppskatta Vermi :gsmile:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by NordLight
FAN ! Nu blev jag grymt sugen att dra ändå. John Fleming ägde hårt på Trance Nation.
Greetz
NL

quote:
Originally posted by Gaby
Behöver du biljett??? ;) Säg bara till!!


Låter som Gaby kan fixa plats... fan häng med nu Nordis... måste ha en vapendragare i det äldre registret med :toothless
NordLight
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Låter som Gaby kan fixa plats... fan häng med nu Nordis... måste ha en vapendragare i det äldre registret med :toothless


Hehe!

Jan kan tyvärr inte då jag har en massa åtaganden på onsdag. Fleming hade jag mer än gärna sett igen. Tänker du vara lika nykter den här gången??:D :D :D :D :D

Greetz
"Nordis"
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by NordLight
Hehe!

Jan kan tyvärr inte då jag har en massa åtaganden på onsdag. Fleming hade jag mer än gärna sett igen. Tänker du vara lika nykter den här gången??:D :D :D :D :D

Greetz
"Nordis"


De va ju synd...

Jo du... jag ska väl va "nykter" men inte lika "nykter" som sist... Ska lägga upp lite annan taktik = dricka långsamt...
x-dream
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

jag ska väl va "nykter" men inte lika "nykter" som sist... Ska lägga upp lite annan taktik = dricka långsamt...


Vilket inte alltid är så lätt...;) :D :D :D :D :D
Dj P.A!
Fleming kommer!!!!!!!!!!!! Underbart!!!!
var på Trance Nation och beklagade mig över att kryssningen kanske skulle komma att bli ett antiklimax. Sedan dyker karljäveln upp igen!!!! 3 timmar Ferry inte heller helt fel. Vilken vår denna har varit, Tiesto, Gielen, James Holden, Marco V, Ferry och nu Fleming x2.
Man kanske inte behöver åka till ibiza i sommar för att få sitt behov. Stockholm duger ju gott denna vår.

Läääääängtar till på onsdag.

Treo
Aj , har blitt förkyld.. hoppas det hinner gå över tills på tisdag. Kanske man inte borde vart utomhus i t-shirt ännu.. grr

-Treo-
verminator
wooha

3 syke dager igjen!!


gleder meg som en unge nå!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 
Privacy Statement