|
monday bar valborgscruise 29/4 - 1/5 -- tiesto m fl (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Har just knåpat ihop lite snabbt en enkel video från förra kryssningen...
Videon bygger enbart på film material som jag spelade inunder låten
Green Velvet - La La Land(Zzino Vs Filterheads Mix)
Inga snabba klipp, inget pålagt ljud...
Lägger snart upp på FTPn... ska bara rendera i 15 minuter till...
Blir i VCD :gsmile: |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
FAN VA GRYMT... blir andra gången då för mig ;) |
FAN ! Nu blev jag grymt sugen att dra ändå. John Fleming ägde hårt på Trance Nation.
Greetz
NL |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by NordLight
FAN ! Nu blev jag grymt sugen att dra ändå. John Fleming ägde hårt på Trance Nation.
Greetz
NL |
Behöver du biljett??? ;) Säg bara till!! |
|
|
| verminator |
oiiiiiiiiiii!!!!!!!
4 jævla dager!!!!!!! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by verminator
oiiiiiiiiiii!!!!!!!
4 jævla dager!!!!!!! | Så här nära har det aldrig vart :D
Ska nog rippa ut lite mangel techno alá Adam Beyer över helgen som jag filma in på förra kryssen...
Lär ju du uppskatta Vermi :gsmile: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by NordLight
FAN ! Nu blev jag grymt sugen att dra ändå. John Fleming ägde hårt på Trance Nation.
Greetz
NL |
| quote: | Originally posted by Gaby
Behöver du biljett??? ;) Säg bara till!! |
Låter som Gaby kan fixa plats... fan häng med nu Nordis... måste ha en vapendragare i det äldre registret med :toothless |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Låter som Gaby kan fixa plats... fan häng med nu Nordis... måste ha en vapendragare i det äldre registret med :toothless |
Hehe!
Jan kan tyvärr inte då jag har en massa åtaganden på onsdag. Fleming hade jag mer än gärna sett igen. Tänker du vara lika nykter den här gången??:D :D :D :D :D
Greetz
"Nordis" |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by NordLight
Hehe!
Jan kan tyvärr inte då jag har en massa åtaganden på onsdag. Fleming hade jag mer än gärna sett igen. Tänker du vara lika nykter den här gången??:D :D :D :D :D
Greetz
"Nordis" |
De va ju synd...
Jo du... jag ska väl va "nykter" men inte lika "nykter" som sist... Ska lägga upp lite annan taktik = dricka långsamt... |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
jag ska väl va "nykter" men inte lika "nykter" som sist... Ska lägga upp lite annan taktik = dricka långsamt... |
Vilket inte alltid är så lätt...;) :D :D :D :D :D |
|
|
| Dj P.A! |
Fleming kommer!!!!!!!!!!!! Underbart!!!!
var på Trance Nation och beklagade mig över att kryssningen kanske skulle komma att bli ett antiklimax. Sedan dyker karljäveln upp igen!!!! 3 timmar Ferry inte heller helt fel. Vilken vår denna har varit, Tiesto, Gielen, James Holden, Marco V, Ferry och nu Fleming x2.
Man kanske inte behöver åka till ibiza i sommar för att få sitt behov. Stockholm duger ju gott denna vår.
Läääääängtar till på onsdag. |
|
|
| Treo |
Aj , har blitt förkyld.. hoppas det hinner gå över tills på tisdag. Kanske man inte borde vart utomhus i t-shirt ännu.. grr
-Treo- |
|
|
| verminator |
wooha
3 syke dager igjen!!
gleder meg som en unge nå!!!! |
|
|
|
|