return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
monday bar valborgscruise 29/4 - 1/5 -- tiesto m fl (pg. 8)
View this Thread in Original format
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
På förra kryssen så var det uppehåll i hela 2 timmar :P ha ha men jag sov mellan 8 på morgonen till 10.30 typ sen va man rätt seg men tog ett par groggar sen var man på gång igen å rocka som fan...

Tro det finns rätt bra möjligheter att vila ut... man behöver ju inte se all alla alla... bara favvisarna

hehehehehe... börjar inte du bli för gammal för sånt stävä ;)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by dbl
hehehehehe... börjar inte du bli för gammal för sånt stävä ;)
Nog fan e man gammal men håller man igång så klarar man det... men jag minns när jag vaknade dagen efter, hade ju supit en del men partat som fan också... måste ju säga att jag satt å drack med Stonebridge och David från Antiloop... iaf. mådde inte så bra , blir alltid bakis så där stog spriten och lite go fanta å en mugg så det var tre groggar , en till varje pöjk i hytten... i med den å sen en till... sen kom man igång... lite alkis stil men vad gör man inte för att rädda sig från baksmälla, fanns ju dom som låg kvar i hytten hela dagen för dom inte trodde det skulle bli drag men det var sånt jävla drag hela dagen
Var sånt ös till sista beatet... när alla hade ropat på DJen att köra mer mer mer mer fast hans tid var ute så ville man ändå bara ha mer mer mer... men allt har sitt slut :toocool:
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Nog fan e man gammal men håller man igång så klarar man det... men jag minns när jag vaknade dagen efter, hade ju supit en del men partat som fan också... måste ju säga att jag satt å drack med Stonebridge och David från Antiloop... iaf. mådde inte så bra , blir alltid bakis så där stog spriten och lite go fanta å en mugg så det var tre groggar , en till varje pöjk i hytten... i med den å sen en till... sen kom man igång... lite alkis stil men vad gör man inte för att rädda sig från baksmälla, fanns ju dom som låg kvar i hytten hela dagen för dom inte trodde det skulle bli drag men det var sånt jävla drag hela dagen
Var sånt ös till sista beatet... när alla hade ropat på DJen att köra mer mer mer mer fast hans tid var ute så ville man ändå bara ha mer mer mer... men allt har sitt slut :toocool:

låter ju hel ballt :)
bara du inte blir som min ena farbror blev när jag va med honom och kollade på Pete Heller får några årsen.. dansade i 3 timmar och han hade träningsverk i typ 2 veckor efteråt :)
men det tror jag inte... fan, måste ta och träna upp kondisen till tiesto nu känner jag :)

körde förresten samma sak när jag va på hultsfred.. man söp typ ganska så mycket hela tiden så man blev alltså aldrig riktigt packad.. eller jo, nån gång :)
riktigare sagt aldrig riktigt nykter och man blev aldrig bakis pga att man drack hela tiden :)
Gaby
quote:
Originally posted by -=Kotten=-
skulle dom släppa fler biljetter som folk pratade on förut eller är det helt slutsålt nu??

Slutsålt!!
-=Kotten=-
quote:
Originally posted by Gaby
Slutsålt!!

Du får inte skrämmas sådär...blev nästan lite orolig :crazy:

Lyckades få tag i nån 4 bäddars b-hytt ändå...:gsmile:
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by -=Kotten=-
Du får inte skrämmas sådär...blev nästan lite orolig :crazy:

Lyckades få tag i nån 4 bäddars b-hytt ändå...:gsmile:

Hur fixade du det??
WhiteRussian
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Hur fixade du det??

De släppte överbokade och obetalda hytter idag...
Men nu är det slutsålt, ;)
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by WhiteRussian
De släppte överbokade och obetalda hytter idag...
Men nu är det slutsålt, ;)

!!!:whip: :whip:
Det har inte gått ut nåt mail från monday bar om det...:conf: :(
WhiteRussian
quote:

:(
Jag fick nåt mail idag, men pröva och ring Silja Line, _nu_!
Man vet aldrig....
-=Kotten=-
Fanns runt 10 hytter kvar när jag ringde vid 11 tiden och det hade varit kö hela morgonen sa dom...tveksamt att det finns några kvar..

:(

Gaby
quote:

Det gick ut mail igår kväll...
Hur många platser behöver du?
Gaby
MONDAY BAR VALBORG CRUISE WITH CREAM
En månad kvar. Så kan du fortfarande få tag på biljetter!

Den första 2400 hyttplatserna vi släppte gick som bekant åt precis lika fort som de 30 telefonisterna på Siljas bokningscentral i Kalix kunde ta emot samtalen. Många var rätt snopna när det inte fanns en enda hytt att uppbringa när de ringde strax innan lunch samma förmiddag.

Vi har dock sparat ca 200 hytter till en månad innan kryssningen, vilka kommer att släppas nu på måndag den 31 mars kl 08. De flesta kommer att kunna bokas via på Monday Bars bokningskod (MBAR) och kommer att finnas i alla klasser (från 695kr/hyttplats) via Silja Lines bokning. Tyvärr kan vi dock meddela att lyxhytten på 75kvm (15.000kr) inte längre är ledig... :)

Men vi vill också tipsa om att vår mediapartner Sylvester via ett specialavtal med Silja Line kommer att släppa några lyxiga 2-bäddshytter till kraftigt reducerat pris (1000kr/person istället för 1850kr). Dessa erbjuds Sylvesters medlemmar, men du som Monday Bar-medlem har också chansen att boka någon av dessa. Du måste dock uppge en annan kod till Silja Line (se nedan). Info om dessa hytter hittar du på Sylvesters hemsida fr o m lördag 29 mars: http://www.sylvester.se/valborg

Silja Lines Bokningscentral (öppet fr kl 08): 08-22 21 40
Bokningskod för Monday Bar-hytter (alla kategorier): MBAR
Bokningskod för Sylvesters 2-bäddshytter: MBSY

För exakta priser, fråga i bokningen när du ringer. Det kan även löna sig att ringa tidigare än måndag då enstaka hytter släpps dag från dag om de inte har betalats i tid. Detta gör också att du som ännu inte betalat din hytt bör kontrollera att det inte är för sent och du missat din bokning.

Tävla om 50 hytter på AXE.NU

På måndag går vår huvudsponsor AXE ut med en massiv reklamkampanj
för sin nya produktlinje AXE PULSE, bl a med radioreklam på de stora
kommersiella radiostationerna samt tv-spotar på TV3, Kanal5 och ZTV.
AXE har bokat 50 hytter (A-klass, Promenade) som man lottar ut via sin
hemsida.

Här kan du få en tjyvtitt på deras reklamfilm med oss på slutet
(kräver Quicktime): http://www.doghouseboys.co m/axe/axetag.mov

Här kan du gå in och tävla om hytterna: http://www.axe.nu

BBC1 fixar tävling med kryssningen som 1a pris

Englands största musikkanal BBC1 har på eget initiativ beslutat sig att göra en tävling med en resa till Stockholm och kryssningen som förstapris.

Tävlingen kommer att annonseras på Dave Pearce's Dance Anthems
söndagen den 13 och 20 april. Det går att lyssna på programmet
på nätet via denna länk: http://www.bbc.co.uk/radio1
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement