return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
monday bar valborgscruise 29/4 - 1/5 -- tiesto m fl (pg. 4)
View this Thread in Original format
Gaby
NI MÅSTE BOKA PÅ ONSDAG 08:00!!! Finns endast få hytter kvar!!!
reveal
quote:
Originally posted by Gaby
NI MÅSTE BOKA PÅ ONSDAG 08:00!!! Finns endast få hytter kvar!!!


men det släpps väl fler om ett par månader?
Kraith
quote:
Originally posted by reveal
men det släpps väl fler om ett par månader?


Ja, cirka en månad innan kryssningen, men det är efter att sponsoren AXE har pumpat ut sina reklammeddelanden, så trycket på biljetter lär *inte* minska. Skulle rekommendera onsdag klockan 8...
SteveTranz4ever
Sitter i telefon kö nu... ska hjälpa sipowitz att fixa biljetter... tog ett par gånger innan man kom fram... nu har jag suttit i telefon kö i 5 minuter :wtf:



[edit]Ja då var det bokat då... sipowitz kom också fram... ha ha så nu har vi 6 hytter :happy2: .... vi väntar ett par dagar att avbeställa 3 eller färre beroende på om vi fyller upp dom med andra filurer...

Ha en bra dag / Steve
Gaby
Hur gick det för Reveal?? Annars så kan väl du hjälpa honom Steve?
verminator
og da var billettene i boks:)


sees 29.apriL!
Treo
Yay, C hytt bokad =) (hade inte råd med bättre tyvärr, men jag är åker ju inte med för att sova)..

-Treo-
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Gaby
Hur gick det för Reveal?? Annars så kan väl du hjälpa honom Steve?
För fasen :D ;)
reveal
quote:
Originally posted by Gaby
Hur gick det för Reveal?? Annars så kan väl du hjälpa honom Steve?


det gick bra!!! :D :D :D har en hytt nu :crazy:

edit: men om steve har bättre platser, och nära andra tas, så kanske jag skulle ta och byta hytt? vad är det för hytter du har steve?
SteveTranz4ever
a/p hytter... alltså A hytter med fönster mot promenaden i mitten av båten... Ska se hur det är med plats fördelning sen kommer jag försöka fylla upp med sånna man känner osv. fyller jag inte allt avbokar jag dom... Vart hytterna ligger på båten är så gott som omöjligt att säga.

Möjligt att man kan ringa in och uppge sitt boknings nummer och säga att man vill lägga in om önskemål att få komma nära sina vänner som har (nämner man deras boknings nummer)
Kan gå

WhiteRussian
Har också a/p hytter tror jag, lite osäker eftersom det inte var jag som bokade, ;)

Strax under 1000:- per skalle kostade de iaf.

Skönt att man fixat biljetter iaf, hade vart jobbigt som fan att missa, :nervous: ;)
Gaby
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Har också a/p hytter tror jag, lite osäker eftersom det inte var jag som bokade, ;)

Strax under 1000:- per skalle kostade de iaf.

Skönt att man fixat biljetter iaf, hade vart jobbigt som fan att missa, :nervous: ;)


10 promenadshytter ;) PARTY!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement