|
Trance Rebus :) (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
guldstjärna till aendy :) hehe |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Glorie
guldstjärna till aendy :) hehe |
What can I say... I´m on a roll... eller så har jag helt enkelt inget bättre för mig i livet än att lösa rebusar? |
|
|
| NordLight |
Artist:
+
Låt:
+
Good Luck |
|
|
| Aendy |
| Beat pushers - Saving grace |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Glorie
haha, den var väldigt svår..hur kan man få S. Weaver till Jones? å hur ska man se att det e fläktar som ligger där? :) |
katten som hon håller i kallas för jones :D
så här vare
ringen e blank
katten e jones
resten förstår ni nog själva :D
guldstjärna tillAendy för att han knäckte den där..trodde inte nån skulle klara den efter ett tag :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
katten som hon håller i kallas för jones :D
så här vare
ringen e blank
katten e jones
resten förstår ni nog själva :D
guldstjärna tillAendy för att han knäckte den där..trodde inte nån skulle klara den efter ett tag :p |
den va ju helt självklar när den var löst... tänkte inte över huvudtaget på dem.... försökte komma på vad katten hette, men gjorde ju aldrig det :(
löste iallafall Parker - Beams of Gaia rebusen :)
ganska så stolt :rolleyes: :D |
|
|
| NordLight |
Nu kommer en buslätt:
Artist
Låt
 |
|
|
| NordLight |
En lite svårare kanske...
Artist:
+
Låt:
+
 |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by NordLight
Nu kommer en buslätt |
kan inte ens den :( finns d nån låt som heter hockey? el. tackling?
:p |
|
|
| Aendy |
| Den nedre av Nordlights är Fingerfest (Inc glömde du)- Autoporno |
|
|
| Aendy |
| Den övre är Connector - Interference |
|
|
| P4z! |
 |
|
|
|
|