|
Trance Rebus :) (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| NordLight |
| quote: | Originally posted by x-dream
Den var nice den Nordlight....Nu i efterhand så ser man det lätta... |
Tackar så mycket:D |
|
|
| Aendy |
Lite besviken över att ingen knäckt mina två... eller jag ger er lösningen på den första så fattar ni hur min sjuka hjärna fungerar: DJ Quiksilver - Ameno
Känns som den var lite löjligt svår... |
|
|
| AC. |
Aendy: Jag ser inte kopplingen på din första, på sida 3
var ligger din andra? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
DJ Quiksilver - Ameno
|
RIKTIGT svårt...
första bilden är gud, och alla vet att "god is a dj", där kom "dj" ifrån
andra bilden är ett gammalt tecken för grundämnet kvicksilver, som iofs heter "mercury" på engelska, men det kanske kan heta "quicksilver" också?
tredje bilden: vad han säger för ord vet jag faktiskt inte :D |
|
|
| AC. |
| han säger härligt vilket då borde vara ameno på italienska |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by reveal
första bilden är gud, och alla vet att "god is a dj", där kom "dj" ifrån
andra bilden är ett gammalt tecken för grundämnet kvicksilver, som iofs heter "mercury" på engelska, men det kanske kan heta "quicksilver" också? |
Stämmer, både mercury (det latinska ursprunget) och det lite ovanligare men anglifierade (heter det så) quicksilver används för [Hg] |
|
|
| Glorie |
artist:
-sin
+ N
låt:
+
 |
|
|
| Ravesquad |
| Glorie: Eon - Pocket Damage? |
|
|
| Glorie |
| 1-0 till Ravesquad |
|
|
| dj_hysterix |
| hihi..va kul:D |
|
|
| Glorie |
+
feat.
+
(jaja, sluta klaga på stavningen)
låt:
+
SINGULAR!
+ A
+
den som tar denna får en kram igen... hehe |
|
|
| NordLight |
Double N feat Maria Rubia - Forever and a day
När får jag kramen?:D
Kärlekskrank igår och delar ut kramar idag....hmmm
Nåt på g?
:D :D :D
Greetz
NL |
|
|
|
|