|
Trance Rebus :) (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Connector |
jag vill vara med och leka :)
Artist:
+
Låt:
+
jag vet... den sög hästpung :) |
|
|
| AC. |
Cosmic gate - ??one
Bara en gissning
Två andra olösta rebusar finnes på sida fem var av en från mig och en från Rebel
EDIT: Den ovanför: Methods of Mayhem - Drunk In Chicago |
|
|
| Dioxys |
| methods of mayhem - drunk in chicago :D |
|
|
| Connector |
den här var lite knepigare. En folköl till den som knäcker den :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by AC.
Två andra olösta rebusar finnes på sida fem var av en från mig och en från Rebel
|
Och min från ännu tidigare. |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Connector
den här var lite knepigare. En folköl till den som knäcker den :) |
Golden Boy feat. Miss Kitten - Rippin Kitten? Är det artist plus låt eller? |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by Aendy
Golden Boy feat. Miss Kitten - Rippin Kitten? Är det artist plus låt eller? |
Exakt. Och tyvärr fel låt :p
Den här är knepig :) |
|
|
| P4z! |
| hmm den var svår...Samurai - Tanzen var det närmsta jag kunde komma på, det är nog fel antar jag? |
|
|
| Glorie |
ja e helt väck.. :D för svårt nu ju, ska kolla på de olösta snart.
p4z vilken snygg signatur. ja blir avis :D |
|
|
| Connector |
Katana - Gemini
Var det rätta svaret. Den var nog omöjlig. Katana ~ samuraisvärd & Gemini ~ tvillingar (tänkte på horoskopet) :) |
|
|
| Nyx |
det är ingen idé att gå tillbaka & svara på föregående rebusar eftersom de flesta redan är lösta..men de som jag har skummat igenom har varit bra! :rolleyes:
har försökt omvandla några låtar till rebusar men det var inte så lätt som jag trodde..här har jag lyckats skapa en lätt iaf! :toothless
rebus på tyska
ARTIST

LÅT

|
|
|
| Glorie |
| schwarze puppen - tanzen :) |
|
|
|
|