|
Trance Rebus :) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| P4z! |
| Energy 52 - Café Del Mar :) |
|
|
| Aendy |
Energy 52 - Café del Mar
EDIT: Sent ute... men hur vet man att cafét ligger vid havet? |
|
|
| Glorie |
Artist:
+
-
-KA
Låt:
+
"A" (ja vet lite fusk, men ja orkar inte)
+
en liten ledtråd om denna låt :D hehe om ni har hängt me på va ja sagt.. så har ja sagt följande om denna låt
"Värdelös video....för tjejen e endast me som dekoration,...snygg modellbrud som bara mimar" |
|
|
| AC. |
Tukan - Light a Rainbow
Artist:
Titel:
 |
|
|
| Glorie |
| 4 strings- diving? |
|
|
| Glorie |
aha :) sen igen... :p
SVÅR som fan
Artist:
-
"AS" *slö
+
Låt:
 |
|
|
| P4z! |
gaah så skrev jag fel låtnamn :wtf:
Rätt svar på din glorie är: Midway - Kung Fu
här kommer en till :)
Artist:
+
-lai
+
+
Låt:
+
:) |
|
|
| AC. |
Felix Da Housecat - ??????
noll koll på huskatten, vet bara att han finns
:conf: |
|
|
| reveal |
tssss
Midway - Kung Fu
:D
EDIT: oj, ni var visst lite snabbare än jag :) svarade på Glories rebus innan nån hade svarat, och när jag tryckt "submit" så hade det redan dykt upp både svar och nya rebusar ;) |
|
|
| Dioxys |
| felix the housecat - ??? ring +..? |
|
|
| RebeL9 |
| Felix Da Housecat - Silver Screen såklart ;P |
|
|
|
|