|
Trance Rebus :) (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| Psycho Hardstylers - The (the) Game |
|
|
| Glorie |
hohoho Aendy.....nu var du strået vassare än mig där.. ja gjorde fel i min egen rebus :) aaaa, vf... klart att du tog den? hur då som???? :D hint från reveals välkända tråd kanske ;)
artist: (hehehhe)
01000100 +01001010+
+
01011000
Låt;
(vill ha den tröjan juuuu, lyser i mörkret å allt)
+
:rolleyes: |
|
|
| Glorie |
--
+
:) riktigt bra låt :) |
|
|
| reveal |
| fast - transmission :p |
|
|
| Glorie |
| reveal, räätt juu.. braa ;) |
|
|
| Glorie |
(snygg ? ehh.. :p)
&
låt:
easypeasy :):rolleyes: |
|
|
| Sand Leaper |
Hehe,den var ikke dum Glorie!:)
Armani & Ghost - Airport |
|
|
| Glorie |
| sand leaper... bra där :) ingen som tar min rebus me de binära talen? :) hehehhe ere för svårt för er? ;) :p |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Glorie
sand leaper... bra där :) ingen som tar min rebus me de binära talen? :) hehehhe ere för svårt för er? ;) :p |
DJ Tom X - men vad är det för jäla låt testar Nightmare kanske? |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Aendy
DJ Tom X - men vad är det för jäla låt testar Nightmare kanske? |
Såg nyss att han har en låt? skiva? som heter Powerpad så det är ju såklart den. |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Aendy
Såg nyss att han har en låt? skiva? som heter Powerpad så det är ju såklart den. |
duktig kille ;) rääääääättt :) |
|
|
| Sand Leaper |
Artist:

+
A
Låt:


Er en riktig fin remiks av denne låten som jeg ikke kan la være å høre på akkurat nå.:) |
|
|
|
|