return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 
Trance Rebus :) (pg. 32)
View this Thread in Original format
Glorie
huvaligen, den här tråden hade jag förträngt sedan länge tillbaka

Sjukt pinsamt och läsa mina gamla poster.
So juvenile :nervous:
montana
då tar vi en brutalt enkel


-kamera


-

-a



kul bumpning btw
Jeremy H
The Digital Blonde - Gothica? :)
zoric
Precis vad jag tänkte svara :whip:
SMC



-





+
Aendy
Chicane - Red skies
SMC
and we have a winner ;EEEEEEEEEEE
benni
vad fan betyder Chicane? har inte ens hittat det i ordboken
Jeremy H
quote:
Originally posted by benni
vad fan betyder Chicane? har inte ens hittat det i ordboken

http://en.wikipedia.org/wiki/Chicane :)
"A chicane (originally meaning subterfuge) is a sequence of tight serpentine curves (usually an S-shape curve or a bus stop) in a roadway, used in auto racing and on city streets to slow cars."
benni
quote:
Originally posted by Jeremy H
http://en.wikipedia.org/wiki/Chicane :)
"A chicane (originally meaning subterfuge) is a sequence of tight serpentine curves (usually an S-shape curve or a bus stop) in a roadway, used in auto racing and on city streets to slow cars."


cheers :D

SMC
Om du sett på motorsport någon gång har du säkerligen hört någon säga "tjikaan" på svenska. :happy2:
Laszlo


-

D

+



+



+








(




+



+



-



+



-

er)



där har ni något att bita i
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 
Privacy Statement