|
Trance Rebus :) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
jag vet jag vet jag vet!!!
Plastic Boy - Silverbath :D
weeeee @ mig ;) |
|
|
| P4z! |
Snyggt glorie :D
här kommer nästa!
obs! "&" tecknet ska vara med i låtnamn och artist!
Artist:
+
&
Låt:
&
= ?
;) |
|
|
| dbl |
| fire & ice - Heart & mind :) |
|
|
| Aendy |
Min är fett med långsökt. En Pripps Energy till den som klarar det när vi träffas ute någon gång.
ARTIST:
LÅT:
+
OF
 |
|
|
| Glorie |
ENKELT!!!
Fire & Ice....Heart and Brain :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
ENKELT!!!
Fire & Ice....Heart and Brain :p |
långsam du e glorie ;)
ingen anning vad senaste e |
|
|
| P4z! |
dbl hade rätt, glorie: näääästan ;)
måste klura på Aendy's nu..den är lite klurig :) |
|
|
| Glorie |
fan mind då.. hohoohohohoohoh
senaste e Lincoln - Soul of Earth eller möjligen spirit of Earth :D |
|
|
| dbl |
förresten... det kan typ inte vara Parker - Beams of gaia eller nått?
snubben heter la nått med parker... det e typ "beams" på bilden med snubben och gjorden... ja.. i final fantasy filmen så va gjordens liv gaia... så varför inte?? |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by dbl
förresten... det kan typ inte vara Parker - Beams of gaia eller nått?
snubben heter la nått med parker... det e typ "beams" på bilden med snubben och gjorden... ja.. i final fantasy filmen så va gjordens liv gaia... så varför inte?? |
Grattis: General Parker & Beams & Gaia som är ett annat namn för jorden. |
|
|
| dbl |
fan vad grym jag e :)
märkte precis att jag stavade jorden med gj... hmmmm :rolleyes: |
|
|
| AC. |
En enklare:
Artist:

Titel:
 |
|
|
|
|