|
Trance Rebus :) (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| quote: | Originally posted by NordLight
Double N feat Maria Rubia - Forever and a day
|
hahahhaha...... jevlar NL, ja tyckte själv jag hade gjort den klurig med marriage-bilden (som skulle symbolisera att äktenskap ska vara för evigt)! plus att datumbilden.... aaa, ja trodde den skulle va svår att klura ut att d var day me :D
hohoho
ok, smarto!
Kram på dig :) |
|
|
| P4z! |
:) |
|
|
| Nicke |
| Amoeba Assassin - Piledriver :) |
|
|
| Glorie |
jäligt bra gjort av nicke... ja var HELT chanslös på denna.. hahahaha
trodde d var nåt me ett headset på slutet :D
*yrkesskadad. :p |
|
|
| Nicke |
| Ifall det e min tur nu, så överlåter jag den åt nån annan. Har ganska dålig fantasi gällande sånt här.. Eller kommer inte på nåt nu i alla fall. |
|
|
| Aendy |
Oki, då drar jag en ny istället då, denna är enklare än mina förra. Dessutom blev låten väldigt komerciellt uppskattat.
ARTIST:
LÅT:
 |
|
|
| Sand Leaper |
| PPK - Resurrection? |
|
|
| Nicke |
| Bond - He's Not Here? :haha: |
|
|
| Aendy |
| Norrbaggen hade rätt. |
|
|
| Nicke |
| Och hur fan får man den första bilden till PPK? |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Nicke
Och hur fan får man den första bilden till PPK? |
Dem som e lite allämnbildade vet ju då att james bonds pistol e en ppk... :) |
|
|
|
|