|
Trance Rebus :) (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
I Nyx frånvaro försöker jag...
Vector two - Track one |
|
|
| Glorie |
| Aendy, du äger detta topic :D |
|
|
| Sand Leaper |
La oss se om dere klarer denne:
Artist:

+

Låt:
 |
|
|
| WhiteRussian |
Filterheadz - Protection
:cool: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Filterheadz - Protection
:cool: |
hahah, fyndigt....kondomer tänkte ja!
????? kan ju bero på att ja aldrig hört talats om den låten :p |
|
|
| Sand Leaper |
| Hehe,korrekt.Ble nok en smule lettere siden det sto filter på bildet,men godt gjort uansett!;) |
|
|
| Endre |
Artist:
Låt:

+

+
"a"
+
"my"
+
|
|
|
| Sand Leaper |
| Mr. Oizo - Last Night A DJ Killed My Dog.Den er nok ganske vrien hvis du aldri har hørt om den før. |
|
|
| Glorie |
weee, mr oizo...flat beat kommer ja ihåg att ja digga... hehe
här kommer en ny rebus som jag är mycket nöjd me... :) weeeee
-E
+
-i
men jaaaa jaaaa, sluta klaga på stavningen ;)
+N
<
+
+
-ED
låt:
ta denna utan att använda musen och ni vinner ett finfint pris :) |
|
|
| ShyTrance |
| Cor Fijneman Featuring Jan Johnston - Venus ? :) första rebusen jag löser :D |
|
|
| Glorie |
hohoho...ja det var rätt...ja trodde den skulle bli lite klurig eftersom ni kanske skulle bli distraherade av nemah å janne josefsson... typ "De e ju inte me i nån trancesång ju" hoho men icke
hoppas du inte anv. musknappen.. då ska du få ett finfint pris som ja ska tänka ut nu :D
låten var iofs för lätt :p att ta... tssssss
visste ni fresten att nemah e 36 år. stackarn... hon ser ut som 20 år äldre :D hoho....min mamma e 47 å e ser MYCKET yngre ut än nemahbremah |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by Glorie
hohoho...ja det var rätt...ja trodde den skulle bli lite klurig eftersom ni kanske skulle bli distraherade av nemah å janne josefsson... typ "De e ju inte me i nån trancesång ju" hoho men icke
hoppas du inte anv. musknappen.. då ska du få ett finfint pris som ja ska tänka ut nu :D
låten var iofs för lätt :p att ta... tssssss
visste ni fresten att nemah e 36 år. stackarn... hon ser ut som 20 år äldre :D hoho....min mamma e 47 å e ser MYCKET yngre ut än nemahbremah |
e man grym så e man :p
, visste inte att hon va så ung.. hon ser ju ut som 50 år lr nått :S |
|
|
|
|