return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Trance Rebus :) (pg. 22)
View this Thread in Original format
Aendy
I Nyx frånvaro försöker jag...

Vector two - Track one
Glorie
Aendy, du äger detta topic :D
Sand Leaper
La oss se om dere klarer denne:

Artist:

+

Låt:

WhiteRussian
Filterheadz - Protection

:cool:
Glorie
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Filterheadz - Protection

:cool:

hahah, fyndigt....kondomer tänkte ja!

????? kan ju bero på att ja aldrig hört talats om den låten :p
Sand Leaper
Hehe,korrekt.Ble nok en smule lettere siden det sto filter på bildet,men godt gjort uansett!;)
Endre

Artist:

Låt:

+

+
"a"

+

"my"
+

Sand Leaper
Mr. Oizo - Last Night A DJ Killed My Dog.Den er nok ganske vrien hvis du aldri har hørt om den før.
Glorie
weee, mr oizo...flat beat kommer ja ihåg att ja digga... hehe

här kommer en ny rebus som jag är mycket nöjd me... :) weeeee

-E
+

-i

men jaaaa jaaaa, sluta klaga på stavningen ;)
+N

<

+

+

-ED

låt:

ta denna utan att använda musen och ni vinner ett finfint pris :)
ShyTrance
Cor Fijneman Featuring Jan Johnston - Venus ? :) första rebusen jag löser :D

Glorie
hohoho...ja det var rätt...ja trodde den skulle bli lite klurig eftersom ni kanske skulle bli distraherade av nemah å janne josefsson... typ "De e ju inte me i nån trancesång ju" hoho men icke

hoppas du inte anv. musknappen.. då ska du få ett finfint pris som ja ska tänka ut nu :D

låten var iofs för lätt :p att ta... tssssss

visste ni fresten att nemah e 36 år. stackarn... hon ser ut som 20 år äldre :D hoho....min mamma e 47 å e ser MYCKET yngre ut än nemahbremah
ShyTrance
quote:
Originally posted by Glorie
hohoho...ja det var rätt...ja trodde den skulle bli lite klurig eftersom ni kanske skulle bli distraherade av nemah å janne josefsson... typ "De e ju inte me i nån trancesång ju" hoho men icke

hoppas du inte anv. musknappen.. då ska du få ett finfint pris som ja ska tänka ut nu :D

låten var iofs för lätt :p att ta... tssssss

visste ni fresten att nemah e 36 år. stackarn... hon ser ut som 20 år äldre :D hoho....min mamma e 47 å e ser MYCKET yngre ut än nemahbremah

e man grym så e man :p
, visste inte att hon va så ung.. hon ser ju ut som 50 år lr nått :S
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement