return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 
Trance Rebus :) (pg. 27)
View this Thread in Original format
Glorie
artist:

-SS
+


Låt:


ps, ordet står i liten stil på bilden ovan....översätt till tyska..

sandleaper... ??? :) ja kan inte alls :D
Glorie
artist
(förnamn)
&


-navidad :) hoho

Låt:


:p :p :p
P4z!
Aendy
Coast2coast - Searching
P4z!


fortsätta? :)
U121
John Digweed - Sky nåntingsomjaeförtröttföråkommapå :p

nice bump BTW :P
P4z!
en lite svårare..

Artist:



+



Låt:

staz
1 = john digweed - heaven scent
2 = empire state - niagara

:)

du hade dock inte behövt kartan.. byggnaden heter ju empire state building.. med kartan blir det ju empire state state , om det nu var state du syftade på med kartan..
P4z!
hmm det har du rätt i, tänkte inte på det.

en till:

Artist:



Låt:

staz
chemistry - we are one

?:)

P4z!
nope :)

kom på att man kanske bara skulle posta trance artister, vilket dessa inte är, men de här är ändå pionjärer inom den elektroniska musiken så jag tar med dem ändå.. de är ruskigt kända :P
staz
kraftwerk - autobahn

om de finns nån låt med dom som heter så ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement