|
Trance Rebus :) (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
artist:
-SS
+
Låt:
ps, ordet står i liten stil på bilden ovan....översätt till tyska..
sandleaper... ??? :) ja kan inte alls :D |
|
|
| Glorie |
artist
(förnamn)
&
-navidad :) hoho
Låt:
:p :p :p |
|
|
| P4z! |
 |
|
|
| Aendy |
| Coast2coast - Searching |
|
|
| P4z! |
fortsätta? :) |
|
|
| U121 |
John Digweed - Sky nåntingsomjaeförtröttföråkommapå :p
nice bump BTW :P |
|
|
| P4z! |
en lite svårare..
Artist:
+
Låt:
 |
|
|
| staz |
1 = john digweed - heaven scent
2 = empire state - niagara
:)
du hade dock inte behövt kartan.. byggnaden heter ju empire state building.. med kartan blir det ju empire state state , om det nu var state du syftade på med kartan.. |
|
|
| P4z! |
hmm det har du rätt i, tänkte inte på det.
en till:
Artist:
Låt:
 |
|
|
| staz |
chemistry - we are one
?:) |
|
|
| P4z! |
nope :)
kom på att man kanske bara skulle posta trance artister, vilket dessa inte är, men de här är ändå pionjärer inom den elektroniska musiken så jag tar med dem ändå.. de är ruskigt kända :P |
|
|
| staz |
kraftwerk - autobahn
om de finns nån låt med dom som heter så ;) |
|
|
|
|