|
Trance Rebus :) (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| Sand Leaper |
+
A
-
R |
|
|
| nekholm |
2 och ett halvt år har gått.. Får jag återuppliva den här? Sand Leapers första bild syns inte så.. Om jag lägger upp en ny (otroligt enkel)? Ok, så här då:
-
(jaja det är inte helt rätt, men nästan) :p |
|
|
| jofawe |
| Bas(s)hunter - Båten Anna!!!! |
|
|
| nekholm |
| Hurraa, jofawe visste den :D Nästa? |
|
|
| Aendy |
| Underworld(?) - Born Slippery |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Aendy
Underworld(?) - Born Slippery |
Korrekt! |
|
|
| RebeL9 |
| born slippy heter den annars :Q |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by RebeL9
born slippy heter den annars :Q |
men .. detaljer!
hittade ingen bild på nått slippy :P |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by jofawe
men .. detaljer!
hittade ingen bild på nått slippy :P |
du kunde gjort -ery ;D |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by RebeL9
du kunde gjort -ery ;D |
dammit.. tänkte inte på det.. |
|
|
| nekholm |
| quote: | Originally posted by RebeL9
du kunde gjort -ery ;D |
Men då hade det blivit Born Slipp :p |
|
|
|
|