|
Trance Rebus :) (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
aendyyyyy :) ja trodde atmos skulle va svår, men inte då :p
bra löst :) |
|
|
| Aendy |
| Har inte en susning vad den andra kan vara. Antar att den sista bilden ska vara perception eller perpetual. Men om det är låtnamnet eller en del av låtnamnet vet jag inte. Första bilden ser jag inte ens vad det ska föreställa. Tror att det är gigantiska cymbaler och eller jättediskställ för tallrikar. Men om man går på låtnamnet skulle det kunna vara Cass & Slide - Perception eller Echomen - Perpetual. Men då det på andra bilden faktiskt förekommer män går jag på det sistanämnda alternativet. |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by Dj_ExOn
Synd att låten heter Warrior - If You Want Me.. :p |
Warrior - Drama (If You Want Me) eller tvärt om
|
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | originally posted by DJ_ExOn
Din lyckogubbe!! Kommer du in på Fokused?!
|
La oss bare si at jeg har mine kontakter...moahahaha. |
|
|
| Dj_ExOn |
Aendy kan! :D
Echomen - Perpetual
och sand leaper.. I KEEEEEEEEEEL UUUUUUUU!!! :whip: :D |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | | och sand leaper.. I KEEEEEEEEEEL UUUUUUUU!!! |
Letta på arslet og kom dig upp til Fokused!Så skal du få lov til det:p
Ny rebus her,enda en for Nyx:
Artist:

+

Låt:

Og IKKE se på URLen!Da blir det alt for lett. |
|
|
| NordLight |
Dj Vortex - Spacecraft ?
NL |
|
|
| Nicke |
| Du såg på URL:en, minuspoäng åt dej :p |
|
|
| Sand Leaper |
| Korrekt.Jeg stoler på at du ikke så på URLen.;)Og det bildet av Sasha eier dere alle.:D |
|
|
| Glorie |
artist:

-

+
-
-
rapat
+
(hohoho, inte klockren rebus alltså...ville göra den megasvår) :D
låt:

+
 |
|
|
| Aendy |
| Kamaya (painters) - Wasteland ? |
|
|
|
|