|
Omfg Tiesto!!!!!!!! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Bloodflower |
| also survion meinte das er bis dahin n auto hat, von daher sollte es kein problem sein mit 4-5personen zu reisen, ich bin ernsthaft am überlegen ob ich zu dem event null prozent alcohol zu mir nehme, ich mein nachdem ich heute morgen, ab 3uhr ca gemerkt hab wie geil es eigentlich ist, total NÜCHTERN und nur mit wasser abzuzappeln, überleg ich mir das jetz vor jedem fetten event! |
|
|
| TranceGiant |
www.ticketbox.nl :eyes: :eyes:
bin verdammt aufgeregt
das erste mal seit der LP letztes jahr dass ich mir so sicher bin wo hinfahren zu wollen |
|
|
| Stiffmaster |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
www.ticketbox.nl :eyes: :eyes:
bin verdammt aufgeregt
das erste mal seit der LP letztes jahr dass ich mir so sicher bin wo hinfahren zu wollen |
haste jetzt schon bestellt? |
|
|
| TranceGiant |
noch nicht
warte auf dad's karte :/ |
|
|
| Lytchix |
I ordered my ticket this morning.
We will be about ten TA-Fr to come to this party...
It would be nice to meet all you there, I let o organize this meeting.
I just search some pics of the stadium, take a look! ;)
Gelredome, Arnhem
Capacity : 32 500 places.
Resident Club : Viresse Arnhem






 |
|
|
| Sir. Lunchalot |
| quote: | Originally posted by Lytchix
I ordered my ticket this morning.
We will be about ten TA-Fr to come to this party...
It would be nice to meet all you there, I let o organize this meeting.
I just search some pics of the stadium, take a look! ;)
Gelredome, Arnhem
Capacity : 32 500 places.
Resident Club : Viresse Arnhem
|
w00t!
Btw: Anyone watching the Handball game Ger - Fra? Amazing game!!:eyes: :eyes: |
|
|
| Lytchix |
| quote: | Originally posted by Sir. Lunchalot
w00t!
Btw: Anyone watching the Handball game Ger - Fra? Amazing game!!:eyes: :eyes: |
ALLEZ LA FRANCE !!! :p |
|
|
| Shito |
| Congrats to you, seems you had a fair victory. |
|
|
| Sir. Lunchalot |
YES!!! What a game! I think we`ve seen the real final today, even if the real final is tomorrow, but it was an amazing game with the better end for Germany!:)
w00t!:D |
|
|
| Civic |
i missed the game :(
My father told me how amazing it was but i was sleeping :whip:
I think there is no oppurtuniy for me to get the tickets via Internet, i don´t have any Credit Card. Probally i will drive to Holland to buy tickets ;) |
|
|
| Bloodflower |
| quote: | Originally posted by Lytchix

|
WTF!!!!!! NOW THIS IS WHAT I CALL A...
D A N C E - F L O O R
:eek: :eek: :eek: :D :cool: :crazy: :eyespop: :eyespop: :crazy: :crazy: |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Lytchix
Resident Club : Viresse Arnhem |
It's not Viresse but VITESSE!!! :D |
|
|
|
|