|
Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| NbR |
om man tittar på första sidan här på tranceaddict verkar det riktigt lovande!
27 dagar kvar...
Gielen take me there :disbelief |
|
|
| Dj_ExOn |
glöm inte mig ffs! :whip:
Iofs så åker jag med t.nu bussen! |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by mindshooter
mindshooter
stevetranz4ever
dbl
Ameniza
P4z!
Gaby
WhiteRussian
NordLight
Ravesquad
lonne
MiB
x-dream
cool2002
jake
zamson
Aendy
Kraith
SWE_TRANCE
AC
Doter
Glorie
trance christer
reveal
Dj_ExOn
24 SWETA:s |
wehoooo :)
det närmar sig med stormsteg! Historia kommer skrivas i svensk clubhistoria! |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Dj_ExOn
glöm inte mig ffs! :whip:
Iofs så åker jag med t.nu bussen! |
Är det nån mer som åker med t.nu bussen?
Jag hoppar på i Borås :)
Åhhh, inte långt kvar nu.. :haha: |
|
|
| Gaby |
| Åker den där bussen hem direkt efter festen? |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Gaby
Åker den där bussen hem direkt efter festen? |
07.00 avgår den ifrån sthlm... |
|
|
| tommie |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
07.00 avgår den ifrån sthlm... |
Stämmer bra.
Wohhaaa, kommer bli så sjukt bra *hoppa runt i ringar* |
|
|
| WoberT |
| är det där nån busslista av nåt slag eller?.. jag ska åka med TC:s buss iaf.. ser vekligen fram mot det här.. inte långt kvar nu.. =D |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by WoberT
är det där nån busslista av nåt slag eller?.. jag ska åka med TC:s buss iaf.. ser vekligen fram mot det här.. inte långt kvar nu.. =D |
det är en lista på TAs som ska dit :) och du blev just uppskriven
| quote: | Originally posted by mindshooter
mindshooter
stevetranz4ever
dbl
Ameniza
P4z!
Gaby
WhiteRussian
NordLight
Ravesquad
lonne
MiB
x-dream
cool2002
jake
zamson
Aendy
Kraith
SWE_TRANCE
AC
Doter
Glorie
trance christer
reveal
WoberT
24 SWETA:s |
|
|
|
| Singularity |
Inte me på listan...buääää!!! :eyes::p
Men jag kommer dit ändå *lova* :D |
|
|
| WoberT |
| mindshooter: weee jag är med på listan.. lalalal =D haha .. |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Singularity
Inte me på listan...buääää!!! :eyes::p
|
joooo det är du ;)
| quote: | Originally posted by mindshooter
mindshooter
stevetranz4ever
dbl
Ameniza
P4z!
Gaby
WhiteRussian
NordLight
Ravesquad
lonne
MiB
x-dream
cool2002
jake
zamson
Aendy
Kraith
SWE_TRANCE
AC
Doter
trance christer
reveal
WoberT
Singularity
24 SWETA:s |
På onsdag ska jag kolla på lokalen... återkommer med kommentar ;) |
|
|
|
|