|
Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
JULAFTON x 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wuäää det var svårt att somna igår men nu är dagen äntligen här....weeee :) Fan nu är det bara 11 timmar och 20 minuter till meetup! |
|
|
| DaveSaenz |
Take some pictures of the Tiesto show!
p.s. hi from Usa! :toothless |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by DaveSaenz
Take some pictures of the Tiesto show!
p.s. hi from Usa! :toothless |
we will ;) dont worry
förresten ere nån som tar med sig digitalkamera? tänker på gruppbilder och så :) |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by zamson
sömn??? fan jag kan inte sova.... jag vakna vid 8... ... men man får helt enkelt orka :) nu bär d iväg till systemet för lite förfest material! puss på alla :D |
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Äntligen lördag:tongue3 :tongue3 :tongue3 Vaknade halv åtta imorse, kan inte minnas när ja vakna så tidigt sist en lörda:tongue2 Ja känner mig så lycklig idag nästan kär på nå vis :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| DaveSaenz |
| quote: | Originally posted by mindshooter
we will ;) dont worry
förresten ere nån som tar med sig digitalkamera? tänker på gruppbilder och så :) |
I'm sorry the only words I can understand are, "sig digitalkamera."
Were you asking if I used a digital camera for my pictures??
Or were you stating that you have a digital camera??
Sorry. :conf: :confused: :conf:
All of my pics are from filmed and scanned.....
I'll get a digicam soon though. :) |
|
|
| Dioxys |
lessen om jag tar upp det igen om det redan nämnts.. men fan :)
nån får bära
den här och vara maskot! :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by DaveSaenz
I'm sorry the only words I can understand are, "sig digitalkamera."
Were you asking if I used a digital camera for my pictures??
Or were you stating that you have a digital camera??
Sorry. :conf: :confused: :conf:
All of my pics are from filmed and scanned.....
I'll get a digicam soon though. :) |
hehe dont worry, that was a question for the swedish TA:s :)
Nu har jag vart och kollat lokalen!!! HEEEELT jävla otrolig lokal!!! Än en gång!
Möte vid "skogen", finns ett litet typ "tält" med kuddar och typ träd och grejer...finns teveapparatur där med....vi ses där! alla som skickat sina mobilnummer får vidare information |
|
|
| P4z! |
| quote: | Originally posted by mindshooter
hehe dont worry, that was a question for the swedish TA:s :)
Nu har jag vart och kollat lokalen!!! HEEEELT jävla otrolig lokal!!! Än en gång!
Möte vid "skogen", finns ett litet typ "tält" med kuddar och typ träd och grejer...finns teveapparatur där med....vi ses där! alla som skickat sina mobilnummer får vidare information |
du fick mitt pm va? |
|
|
| el_vez |
det var gilen som ägde igår! fick ont i armar, händer och ben av att hoppa omkring och klappa händerna så mycket.
tijs spelade rätt lugnt först timman och sedan kom han loss lite , men jag tyckte inte det nådde någon riktigt klimax. han var inte dålig men jag har sett bättre. kanske spelade han lite för lugnt för att vara såpass sent. gilen öste på så in i helvete däremot.
tijs spelade bla
roc project - never (tiesto rmx) (2:a låten
capetown - pitstop <------------------ höjdpunkt
madonna - die another day (tiesto rmx)
cor finjeman - venus (tiesto rmx)
sam vs baker - forever waiting (magik muzik) <--- enorm! |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by P4z!
du fick mitt pm va? |
japp :) du är inräknad!! Vi ses där mannen
Jag har numera ett lila streck genom hela håret :D så folk känner igen mig...
Capetown pitstop hoppas man på att få höra! FETT! |
|
|
| lonne |
Jag kan inte vara där förrän 23:00-23:30 pga av mina polare som vill dit först då. Det är ju alltid trevligt att ha några att åka dit
med, specellt när bileskort erbjuds. Jaja, jag lovar att rycka tag ia alla jag känner igen... Solong....
:D :D :D |
|
|
| WhiteRussian |
Har ingen mobil just nu...cp luren pajade för nån vecka sedan, och Telia är juh inte direkt snabba på att reparera skiten.
Men om någon vill träffa den galna knarkaren så e det bara att hugga tag i Gaby så vet hon nog var jag e någonstans...ungefär, iaf, :D
Eller Lonne, han vet också vem jag e, :)
Det här blir nog en fin fin kväll, har gått så lång tid sedan jag tjackade biljetter att jag inte riktigt fattat att det är idag än.. men jag lär juh förstå när Tiesto spelar As The Rush Comes, om han nu gör det, :p
Jag säger som Fokused, dunkdunkdunkelidunk! |
|
|
|
|