return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden (pg. 5)
View this Thread in Original format
MiB
quote:
Originally posted by P4z!
Det står på biljetten att man inte får ta med in kameror... :(

du måste skämta... det e ju ingen michael jackson direkt som ska komma =))

fan mååååste ha med mig kamera asså =) smuggla in hehe
P4z!
Det står så iaf på biljetten, på baksidan (disclaimer iofs, kanske inte gäller för denna men men)

quote:
Arrangören meddelar följande: Kamera, ljud- och bildinspelningsutrustning får inte medföras till arenan.

Hoppas på att man ändå får ta in kamera:)
MiB
men e dom roliga eller...

lär ju ta med kamera o stänga av blixten då... hmm...
jake
quote:
Originally posted by P4z!

Hoppas på att man ändå får ta in kamera:)

Det är en standard från Ticnet. Kamera är tillåtet. Jag ska i all fall plåta hejvilt :) Minnen...

:)
P4z!
ok! Skönt att höra, då tar jag också med mig kamera :)
dbl
hhmm.. vetifran om jag orkar dra med mig min digital kamera.. tar och snor bilder från er istället :D
zamson
gaaahhh lyssnar på Trance Energy 10th Edition - Johan Gielen Live 15-02-2003-1REAL... fyfan va fett... *längtar mer o mer*
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by zamson
gaaahhh lyssnar på Trance Energy 10th Edition - Johan Gielen Live 15-02-2003-1REAL... fyfan va fett... *längtar mer o mer*
Ahh den e NAJJS den.... stog ju inte mer än 5 meter från Gielen under hela settet... *glader än* :tongue2
MiB
steve:

kom o tänka på... ska trycka en tröja med min TA logo med bäbisen med lurar.. funderar på o ta med den till sthlm så om du ser den ... då vet du vem det är.. hehe...

fan va kul det kommer bli asså...

men men... nu e det lokalt party buuu... =)
Gaby
http://www.ticnet.se/Ticnet.html ;)

Fokused Scandinavian Tour 2003, lördag 29 mars 2003, kl 21.00

Fokused Scandinavian tour 2003
Öppet: 20.00-06.00 (Musiken börjar kl 21.00)
18-års gräns!
Lineup: Tiësto (NL), Johan Gielen(NL), Damon Wild(USA), Oliver Ho(UK), Tom Stephan(UK), Devilfish LIVE(SWE), Orkidea(FIN), Inkfish(NO/SWE), Oded Peled(FIN), Parham(SWE), Tobias von Hofsten(SWE), Deep Nature(SWE), Abi Lönnberg(SWE), Dana Bergquist(SWE) + m fl.
Visuals: Martin Malm (SWE)

Ravesquad
Vilka kommer? Vart är SWETA meet-up?
Gaby
You find me on the dancefloor ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement