|
Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
vad är våran lineup inför denna fest då?
mindshooter
stevetranz4ever
dbl
Ameniza
P4z!
Gaby
WhiteRussian
NordLight
Ravesquad
lonne
MiB
x-dream
cool2002
jake
zamson
^^^ t pomfritt säger jag bara....om man kunde få träffa alla er så skulle det i sig nästan vara fetare än tiesto :D
klart vi måste fixa nån mötesplats eller nåt...äga dansgolvet ihop för fan... Själv ska jag skaffa ett halsband med mitt namn på hehe...så man vet vem som är vem. |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by mindshooter
vad är våran lineup inför denna fest då?
mindshooter
stevetranz4ever
dbl
Ameniza
P4z!
Gaby
WhiteRussian
NordLight
Ravesquad
lonne
MiB
x-dream
cool2002
jake
zamson
^^^ t pomfritt säger jag bara....om man kunde få träffa alla er så skulle det i sig nästan vara fetare än tiesto :D
klart vi måste fixa nån mötesplats eller nåt...äga dansgolvet ihop för fan... Själv ska jag skaffa ett halsband med mitt namn på hehe...så man vet vem som är vem. |
Jag har biljett men får se hur jag gör. Jag har redan halsband med mitt signum i, så ni får isf leta efter #2. |
|
|
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by Gaby
You find me on the dancefloor ;) |
Jag står nog någonstans i närheten av Gaby, ;) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Jag står nog någonstans i närheten av Gaby, ;) |
That's my homie!! ;) |
|
|
| Kraith |
| Tro inte att ni slipper mig!! :D |
|
|
| mindshooter |
mindshooter
stevetranz4ever
dbl
Ameniza
P4z!
Gaby
WhiteRussian
NordLight
Ravesquad
lonne
MiB
x-dream
cool2002
jake
zamson
Aendy
Kraith
17 SWETA:s.....fan va grymt...fatta att vi måste ta ett gruppfoto människor! |
|
|
| P4z! |
| ^^ Lätt :D säg bara till sen! |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
mindshooter
stevetranz4ever
dbl
Ameniza
P4z!
Gaby
WhiteRussian
NordLight
Ravesquad
lonne
MiB
x-dream
cool2002
jake
zamson
Aendy
Kraith
17 SWETA:s.....fan va grymt...fatta att vi måste ta ett gruppfoto människor! |
fan va ballt :)
nu e det inte så många som saknas.. alla kan ju visserligen inte, men ändå.... vilka har vi kvar nu då... vizay, endre, parker (va längesen man såg tycker jag.. eller e det bara jag???) hmmmm
neee.. dags för frukost nu |
|
|
| mindshooter |
listan kan göra lång, vi har juh över 50 medlemmar fan...
Shytrance och Hysterix t.ex...fruktsoppa :D hehe... |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
listan kan göra lång, vi har juh över 50 medlemmar fan...
Shytrance och Hysterix t.ex...fruktsoppa :D hehe... |
jo, men jag tänkte mer dem som skriver regelbundet.. fruktsoppa e la inte direkt här regelbundet längre ;)
just det ja.. hur kunde jag glömma av dem :nervous: |
|
|
| P4z! |
| hallåå ni har glömt Glorie! #")¤%"%)/" :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by P4z!
hallåå ni har glömt Glorie! #")¤%"%)/" :) |
klart jag inte har glömt av henne.. har redan pratat med henne utanför forumet om det :) |
|
|
|
|