return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden (pg. 6)
View this Thread in Original format
mindshooter
vad är våran lineup inför denna fest då?

mindshooter
stevetranz4ever
dbl
Ameniza
P4z!
Gaby
WhiteRussian
NordLight
Ravesquad
lonne
MiB
x-dream
cool2002
jake
zamson

^^^ t pomfritt säger jag bara....om man kunde få träffa alla er så skulle det i sig nästan vara fetare än tiesto :D
klart vi måste fixa nån mötesplats eller nåt...äga dansgolvet ihop för fan... Själv ska jag skaffa ett halsband med mitt namn på hehe...så man vet vem som är vem.
Aendy
quote:
Originally posted by mindshooter
vad är våran lineup inför denna fest då?

mindshooter
stevetranz4ever
dbl
Ameniza
P4z!
Gaby
WhiteRussian
NordLight
Ravesquad
lonne
MiB
x-dream
cool2002
jake
zamson

^^^ t pomfritt säger jag bara....om man kunde få träffa alla er så skulle det i sig nästan vara fetare än tiesto :D
klart vi måste fixa nån mötesplats eller nåt...äga dansgolvet ihop för fan... Själv ska jag skaffa ett halsband med mitt namn på hehe...så man vet vem som är vem.


Jag har biljett men får se hur jag gör. Jag har redan halsband med mitt signum i, så ni får isf leta efter #2.
WhiteRussian
quote:
Originally posted by Gaby
You find me on the dancefloor ;)


Jag står nog någonstans i närheten av Gaby, ;)
Gaby
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Jag står nog någonstans i närheten av Gaby, ;)


That's my homie!! ;)
Kraith
Tro inte att ni slipper mig!! :D
mindshooter
mindshooter
stevetranz4ever
dbl
Ameniza
P4z!
Gaby
WhiteRussian
NordLight
Ravesquad
lonne
MiB
x-dream
cool2002
jake
zamson
Aendy
Kraith

17 SWETA:s.....fan va grymt...fatta att vi måste ta ett gruppfoto människor!
P4z!
^^ Lätt :D säg bara till sen!
dbl
quote:
Originally posted by mindshooter
mindshooter
stevetranz4ever
dbl
Ameniza
P4z!
Gaby
WhiteRussian
NordLight
Ravesquad
lonne
MiB
x-dream
cool2002
jake
zamson
Aendy
Kraith

17 SWETA:s.....fan va grymt...fatta att vi måste ta ett gruppfoto människor!


fan va ballt :)

nu e det inte så många som saknas.. alla kan ju visserligen inte, men ändå.... vilka har vi kvar nu då... vizay, endre, parker (va längesen man såg tycker jag.. eller e det bara jag???) hmmmm

neee.. dags för frukost nu
mindshooter
listan kan göra lång, vi har juh över 50 medlemmar fan...

Shytrance och Hysterix t.ex...fruktsoppa :D hehe...
dbl
quote:
Originally posted by mindshooter
listan kan göra lång, vi har juh över 50 medlemmar fan...

Shytrance och Hysterix t.ex...fruktsoppa :D hehe...


jo, men jag tänkte mer dem som skriver regelbundet.. fruktsoppa e la inte direkt här regelbundet längre ;)

just det ja.. hur kunde jag glömma av dem :nervous:

P4z!
hallåå ni har glömt Glorie! #")¤%"%)/" :)
dbl
quote:
Originally posted by P4z!
hallåå ni har glömt Glorie! #")¤%"%)/" :)


klart jag inte har glömt av henne.. har redan pratat med henne utanför forumet om det :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement