return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden (pg. 3)
View this Thread in Original format
dbl
quote:
Originally posted by s-case
Ingenting är gratis i den här världen.


e det inte :(
trodde ju jag :nervous:

:D
zamson
inte för att flamea cool...men "fokused rave" :) skulle inte tro det... och är helt övertygad över att festen kommer bli riktigt bra! ses där...!
WhiteRussian
Fick panik imorse över att lillbrorsan inte skulle kunna följa med utan biljett eftersom som han är 19, så jag beställde biljetter istället för att vänta till löning. :)
Eller, tja, jag ringde Singularity på hans jobb och tjata på honom att boka, :p

Visade sig att om man bokar idag, den 20:e, så måste man pröjsa och hämta ut senast på tisdag, alltså löning!
Ett hett tips är alltså att boka nu, ;)
dbl
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Fick panik imorse över att lillbrorsan inte skulle kunna följa med utan biljett eftersom som han är 19, så jag beställde biljetter istället för att vänta till löning. :)
Eller, tja, jag ringde Singularity på hans jobb och tjata på honom att boka, :p

Visade sig att om man bokar idag, den 20:e, så måste man pröjsa och hämta ut senast på tisdag, alltså löning!
Ett hett tips är alltså att boka nu, ;)


japp.. nog ganska planerat det dära :)
fast för mig blir det istället att pappa sticker och hämtar biljetten och pröjsar och jag betalar honom nån gång.. i framtiden.. eller nått :D
s-case
För alla tvivlare, här är en film från Fokused nyårsfest.

"cool2002": Titta på den , tror du kommer ändra uppfattning.

http://www.actiontimes.com/clients/fokused.html
NordLight
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Här ser ni en som har bokat klockan 9.00 i morse... De här blir skit bra ska ni se :)
Man får inte va bortskämd med fester i Sverige... såg ju Gielen för bara ett par dagar sen på Trance Energy och det var AS BRA !!!!
E säker på att lokalen duger till... som jag nämt tidigare har jag vart där ett par gånger med jobbet då det vart uppdukat för julmiddag till 3000 pers + en stor scen med uppträdande...

Sisten dit är en radio NRJ lyssnare :tongue2 ha ha de vill ju ingen va :p


Bokade 10 biljetter 9.15 i morse. Jag orkar knappt vänta med tanke på hur hårt Gielen ägde i helgen.
Även jag har varit i lokalen tidigare och ätit julbord. Lokalen är skitbra för Fokused. Jag har faktiskt undrat varför ingen haft fest där tidigare.
Ser ut att kunna bli bästa tillställningen någonsin i stan...

Greetz
NordLight
Gaby
quote:
Originally posted by NordLight
Bokade 10 biljetter 9.15 i morse. Jag orkar knappt vänta med tanke på hur hårt Gielen ägde i helgen.
Även jag har varit i lokalen tidigare och ätit julbord. Lokalen är skitbra för Fokused. Jag har faktiskt undrat varför ingen haft fest där tidigare.
Ser ut att kunna bli bästa tillställningen någonsin i stan...

Greetz
NordLight


Va kul att få se dig där!!! :)
NordLight
quote:
Originally posted by Gaby
Va kul att få se dig där!!! :)


Jepp!
Jag får bara inte missa Tiesto och Gielen på samma gång. Plus att hela TA's party-elit ska dit:D ...ska bli skitkul!

NL
Ravesquad
quote:
Originally posted by NordLight
Jepp!
Jag får bara inte missa Tiesto och Gielen på samma gång. Plus att hela TA's party-elit ska dit:D ...ska bli skitkul!

NL


Jepp! Jag ska ju dit:) jag funderar på blonderat med blåa spikes:p skulle va himla kul o träffas Gaby o alla andra
lonne
Ja, då får jag ta och göra som er andra. Fett nice med Tiesto!
Roligt att så många av er som ska dit. Ses där......

MiB
10 biljetter färdigbokade här med =)) (örebro) men kommer nog bli en 14 i slutänden lutar det åt..

nån som vet nåt mer info om stället..?? rättigheter eftersom det är 18 och konferenslokal m,m ...
NordLight
quote:
Originally posted by MiB
10 biljetter färdigbokade här med =)) (örebro) men kommer nog bli en 14 i slutänden lutar det åt..

nån som vet nåt mer info om stället..?? rättigheter eftersom det är 18 och konferenslokal m,m ...


Lokalen tycker jag är skitbra för en sånt party. Den enda nackdelen är att det ligger lite "off". Kommunikationerna är inte dom bästa, så när 3000 pers ska hem lär det bli huggsexa om taxibilarna.

De borde ha utskänkningstillstånd, men de kommer nog inte få servera längre än till typ kl. 01 eller 02.

Här får ni en liten känsla av hur lokalerna ser ut...
På bilderna nedan syns ca. ½ av den stora hallen.





Greetz
NordLight
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement