|
Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Gaby
Orkidea lirar otroligt bra och annorlunda musik. Blandar trance, house, tech-house...
Han är en av dom få djs som förvånar en på golvet. Släpper musik som man nästan måste stanna till, känna efter och sen bara älska man det... |
Detta låter ju helt fantastiskt bra!
Blir bara mer och mer sugen asså..:crazy:
BTW, någon som har några idéer om ev. "TA-meet up"?
Jag vet inte (för min egen del) när bussen från gbg anländer till sthlm, har jag otur så kommer den fram bara en timme innan insläpp. Men isf kan man väl mötas upp utanför/innanför någonstans!?:toothless |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
BTW, någon som har några idéer om ev. "TA-meet up"?
Jag vet inte (för min egen del) när bussen från gbg anländer till sthlm, har jag otur så kommer den fram bara en timme innan insläpp. Men isf kan man väl mötas upp utanför/innanför någonstans!?:toothless |
Låt oss säga att det löser sig! Trust me. :)
Ska bli intressant att se Orkidea alltså!
Det är bara några heljer kvar Party people!!
:disbelief :eek: :eyespop: |
|
|
| Glorie |
ja säger fyra saker om ja åker upp.
Devilfish, Inkfish, Tiesto och Gielen :D |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Glorie
ja säger fyra saker om ja åker upp.
Devilfish, Inkfish, Tiesto och Gielen :D |
Och Joel + Orkidea |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by Gaby
Orkidea lirar otroligt bra och annorlunda musik. Blandar trance, house, tech-house...
Han är en av dom få djs som förvånar en på golvet. Släpper musik som man nästan måste stanna till, känna efter och sen bara älska man det... |
Jag håller med dig Gaby. Orkidea är mäktig, såg honom på Dianas och han var grym! Verkligen kul att se honom igen, han har en unik stil som dj. Finnarna kan vara stolta.:D :D |
|
|
| AC. |
| även jag var där på Dianas när han lirade, Kan bara stämma in med vad Lonne säger. Han är fan det ända bra med finland. |
|
|
| reveal |
| jag har faktiskt bokat en biljett till detta evenemang ;) har dock inte löst ett enda av de kvarvarande problemen: hur jag får råd till biljetten, hur jag löser resan till och från sthlm, hur jag gör med boende... kanske löser sig :rolleyes: ;) |
|
|
| x-dream |
Ingen som nämner dessa 2 ju...
Tobias Von Hofsten å Abi Lönnberg....Dom vill jag oxå se ju.... |
|
|
|
|