return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 
Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden (pg. 16)
View this Thread in Original format
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Aendy
Undrar om man inte måste ha Stockholmsupplagan?


tror jag också, för jag hittar ingenting :wtf:
zamson
oooo nu orkar jag inte vänta längre :)
mindshooter
quote:
Originally posted by zamson
oooo nu orkar jag inte vänta längre :)


ska vi bilda klubb....har fan fjärilar i magen....weeeeoo va grymt det ska bli!!!
zamson
hur lyder alla fakta kring TA meet-upen ??
mindshooter
quote:
Originally posted by zamson
hur lyder alla fakta kring TA meet-upen ??


Möte 22.00 vid teveaparaterna... dom som skickat sitt nummer och namn till mig har jag skrivit upp på en lista och saknas någon så ringer och SMSar jag :)
zamson
okaj :) pm:ade mitt nr
jake
Oups, shiase, I dropped something on the way and I think it was my brain (or at least my memory)

During the set up of the video installations I decided I didn't want a large wall of tv-screens and split the wall up in four (4).

So... I guess the tvscreens are kinda hard to gather around tomorrow

Meet-up by the grassy knoll in the very center of the back of the main dancefloor. On the Dancefloor I suggest the Tv-screens on the right side closest to the stage. Good dancing spot right there

Mind: Can you post this on TC?
reveal
quote:
Originally posted by jake
Oups, shiase, I dropped something on the way and I think it was my brain (or at least my memory)

During the set up of the video installations I decided I didn't want a large wall of tv-screens and split the wall up in four (4).

So... I guess the tvscreens are kinda hard to gather around tomorrow

Meet-up by the grassy knoll in the very center of the back of the main dancefloor. On the Dancefloor I suggest the Tv-screens on the right side closest to the stage. Good dancing spot right there

Mind: Can you post this on TC?


meningen med att skriva på engelska i ett svenskt forum? ;)
Aendy
Yes, yes, yah. Idag smäller det, sömn, sömn, sömn, kolhydrater och sen DANSA. Det är SÅ fint!
zamson
sömn??? fan jag kan inte sova.... jag vakna vid 8... ... men man får helt enkelt orka :) nu bär d iväg till systemet för lite förfest material! puss på alla :D

Aendy
quote:
Originally posted by zamson
sömn??? fan jag kan inte sova.... jag vakna vid 8... ...


Man kan väl sova annat än på natten? Ska iväg och kolla lite innebandy nu, sen ska jag sussa lite igen!
zamson
quote:
Originally posted by Aendy
Man kan väl sova annat än på natten? Ska iväg och kolla lite innebandy nu, sen ska jag sussa lite igen!


inte när man går o fixar o grejjar inför nåt som om d vore en utlandsresa... :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 
Privacy Statement