|
Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Aendy
Undrar om man inte måste ha Stockholmsupplagan? |
tror jag också, för jag hittar ingenting :wtf: |
|
|
| zamson |
| oooo nu orkar jag inte vänta längre :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by zamson
oooo nu orkar jag inte vänta längre :) |
ska vi bilda klubb....har fan fjärilar i magen....weeeeoo va grymt det ska bli!!! |
|
|
| zamson |
| hur lyder alla fakta kring TA meet-upen ?? |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by zamson
hur lyder alla fakta kring TA meet-upen ?? |
Möte 22.00 vid teveaparaterna... dom som skickat sitt nummer och namn till mig har jag skrivit upp på en lista och saknas någon så ringer och SMSar jag :) |
|
|
| zamson |
| okaj :) pm:ade mitt nr |
|
|
| jake |
Oups, shiase, I dropped something on the way and I think it was my brain (or at least my memory)
During the set up of the video installations I decided I didn't want a large wall of tv-screens and split the wall up in four (4).
So... I guess the tvscreens are kinda hard to gather around tomorrow
Meet-up by the grassy knoll in the very center of the back of the main dancefloor. On the Dancefloor I suggest the Tv-screens on the right side closest to the stage. Good dancing spot right there
Mind: Can you post this on TC? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by jake
Oups, shiase, I dropped something on the way and I think it was my brain (or at least my memory)
During the set up of the video installations I decided I didn't want a large wall of tv-screens and split the wall up in four (4).
So... I guess the tvscreens are kinda hard to gather around tomorrow
Meet-up by the grassy knoll in the very center of the back of the main dancefloor. On the Dancefloor I suggest the Tv-screens on the right side closest to the stage. Good dancing spot right there
Mind: Can you post this on TC? |
meningen med att skriva på engelska i ett svenskt forum? ;) |
|
|
| Aendy |
| Yes, yes, yah. Idag smäller det, sömn, sömn, sömn, kolhydrater och sen DANSA. Det är SÅ fint! |
|
|
| zamson |
| sömn??? fan jag kan inte sova.... jag vakna vid 8... ... men man får helt enkelt orka :) nu bär d iväg till systemet för lite förfest material! puss på alla :D |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by zamson
sömn??? fan jag kan inte sova.... jag vakna vid 8... ... |
Man kan väl sova annat än på natten? Ska iväg och kolla lite innebandy nu, sen ska jag sussa lite igen! |
|
|
| zamson |
| quote: | Originally posted by Aendy
Man kan väl sova annat än på natten? Ska iväg och kolla lite innebandy nu, sen ska jag sussa lite igen! |
inte när man går o fixar o grejjar inför nåt som om d vore en utlandsresa... :) |
|
|
|
|