|
Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| robstar |
Han kommer spela Catcher - Destiny Sunrise
:eek: |
|
|
| zamson |
| sitter o mixar lite nu ska dra mig genom dörren snart...SNARTTTT SMÄLLER DET :) |
|
|
| Aendy |
| Nu är det igång... och här sitter jag... funderar starkt på att ha pippilottor ikväll :) Undrar var faen jag gjort av mina biljetter! |
|
|
| -=Kotten=- |
| Fan helt ok fest....lite för stor lokal kanske (lite glest längst bak) men va helt ok :] |
|
|
| x-dream |
Nyss hemkommen.... mycket bra fest....
Dax att lägga sig å sova nu för min del.... |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by -=Kotten=-
Fan helt ok fest....lite för stor lokal kanske (lite glest längst bak) men va helt ok :] |
För stor? Det är underbart när det blir några kvadratmeter som man kan släppa loss rejält på utan att vara rädd för att armbåga ner någon! |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Aendy
För stor? Det är underbart när det blir några kvadratmeter som man kan släppa loss rejält på utan att vara rädd för att armbåga ner någon! |
så sant så sant :) jättekul att träffas förresten!
Dig me X-dream ;)
nu kan man koppla användare till ansikten...finally |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by mindshooter
så sant så sant :) jättekul att träffas förresten!
Dig me X-dream ;)
nu kan man koppla användare till ansikten...finally |
Detsamma Kenny.....;)
Och alla andra man träffa....Vart dock inte så många....Men nu har man träffat några iaf....
Är ju alltid skoj ju |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Aendy
För stor? Det är underbart när det blir några kvadratmeter som man kan släppa loss rejält på utan att vara rädd för att armbåga ner någon! |
Håller jag med om, fast det blev bra trångt när tijs började lira faktiskt. Där jag stod i mitten iaf. Det var nog ett par personer som fick en armbåge i magen från mig :) |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Håller jag med om, fast det blev bra trångt när tijs började lira faktiskt. Där jag stod i mitten iaf. Det var nog ett par personer som fick en armbåge i magen från mig :) |
Jag personligen brukar stå längst fram i början av festerna... sen när det börjar bli riktigt trångt, går jag gärna längre bak så man får lite skön plats att dansa... sen mycket riktigt, när gielen var i slutet av sin spelning så hade de allra mesigaste.... ehhrumm *hostHost* tröttaste menar jag förstås :-) börjat gå - och då var mer plats där framme igen =) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by sipowitz
så hade de allra mesigaste.... ehhrumm *hostHost* tröttaste menar jag förstås :-) |
:stongue: :stongue: :stongue: klockrent :p :crazy:
jag har nog alltid varit kvar tills ställen stängt tror jag :) |
|
|
| desphyxia |
Tja!! hoppas att alla hade kul igår :)
Jag tänkte bara säga att bilder från festen finns på www.liquidsunset.org .
Det kommer även komma upp filmer från festen så snart de är klara. |
|
|
|
|