return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 
Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden (pg. 18)
View this Thread in Original format
robstar
Han kommer spela Catcher - Destiny Sunrise
:eek:
zamson
sitter o mixar lite nu ska dra mig genom dörren snart...SNARTTTT SMÄLLER DET :)
Aendy
Nu är det igång... och här sitter jag... funderar starkt på att ha pippilottor ikväll :) Undrar var faen jag gjort av mina biljetter!
-=Kotten=-
Fan helt ok fest....lite för stor lokal kanske (lite glest längst bak) men va helt ok :]
x-dream
Nyss hemkommen.... mycket bra fest....

Dax att lägga sig å sova nu för min del....
Aendy
quote:
Originally posted by -=Kotten=-
Fan helt ok fest....lite för stor lokal kanske (lite glest längst bak) men va helt ok :]


För stor? Det är underbart när det blir några kvadratmeter som man kan släppa loss rejält på utan att vara rädd för att armbåga ner någon!
mindshooter
quote:
Originally posted by Aendy
För stor? Det är underbart när det blir några kvadratmeter som man kan släppa loss rejält på utan att vara rädd för att armbåga ner någon!


så sant så sant :) jättekul att träffas förresten!
Dig me X-dream ;)

nu kan man koppla användare till ansikten...finally
x-dream
quote:
Originally posted by mindshooter
så sant så sant :) jättekul att träffas förresten!
Dig me X-dream ;)

nu kan man koppla användare till ansikten...finally


Detsamma Kenny.....;)

Och alla andra man träffa....Vart dock inte så många....Men nu har man träffat några iaf....

Är ju alltid skoj ju
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Aendy
För stor? Det är underbart när det blir några kvadratmeter som man kan släppa loss rejält på utan att vara rädd för att armbåga ner någon!


Håller jag med om, fast det blev bra trångt när tijs började lira faktiskt. Där jag stod i mitten iaf. Det var nog ett par personer som fick en armbåge i magen från mig :)
sipowitz
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Håller jag med om, fast det blev bra trångt när tijs började lira faktiskt. Där jag stod i mitten iaf. Det var nog ett par personer som fick en armbåge i magen från mig :)


Jag personligen brukar stå längst fram i början av festerna... sen när det börjar bli riktigt trångt, går jag gärna längre bak så man får lite skön plats att dansa... sen mycket riktigt, när gielen var i slutet av sin spelning så hade de allra mesigaste.... ehhrumm *hostHost* tröttaste menar jag förstås :-) börjat gå - och då var mer plats där framme igen =)

reveal
quote:
Originally posted by sipowitz
så hade de allra mesigaste.... ehhrumm *hostHost* tröttaste menar jag förstås :-)


:stongue: :stongue: :stongue: klockrent :p :crazy:
jag har nog alltid varit kvar tills ställen stängt tror jag :)
desphyxia
Tja!! hoppas att alla hade kul igår :)
Jag tänkte bara säga att bilder från festen finns på www.liquidsunset.org .
Det kommer även komma upp filmer från festen så snart de är klara.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 
Privacy Statement