|
Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| x-dream |
| Nu är man bokad å klar.... :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| s-case |
| quote: | Lokalen tycker jag är skitbra för en sånt party. Den enda nackdelen är att det ligger lite "off". Kommunikationerna är inte dom bästa, så när 3000 pers ska hem lär det bli huggsexa om taxibilarna.
|
Hörde faktiskt att fokused kommer ha bussar som går till/från festen från Slussen för dom inte har möjlighet att ta sig dit på annat sätt.
Möjligt att det går att ordna ett gäng taxibilar i förskott också |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by NordLight
Lokalen tycker jag är skitbra för en sånt party. Den enda nackdelen är att det ligger lite "off". Kommunikationerna är inte dom bästa, så när 3000 pers ska hem lär det bli huggsexa om taxibilarna.
De borde ha utskänkningstillstånd, men de kommer nog inte få servera längre än till typ kl. 01 eller 02.
Här får ni en liten känsla av hur lokalerna ser ut...
På bilderna nedan syns ca. ½ av den stora hallen.
Greetz
NordLight |
hehe tur man åker bil då då =)))
tack för lite mer info alla fall NL ;) |
|
|
| cool2002 |
| quote: | Originally posted by s-case
Som du skrev tidigare, du har aldrig varit på något som Fokused arrangerar. Jag kan lova dig ljudet kommer vara det minsta problemet.
Fokused har full koll på både lokalen och använder sig enbart av proffsiga företag för att rigga ljud/ljus/laser. Det är inte tal om att någon kille tar med sig sina högtalare hemifrån.
Med någon form av verklighetsförankring så borde du förstå att hyra globen skulle kosta mer pengar än vad du någonsin kommer äga själv.
Dessutom finns det nog inte så mycket mer än 3000-4000 personer som är aktiva klubbesökare i Sverige inom denna Genre.
Att det kostar 400kr är inget konstigt, Om du bara hade en aning om hur mycket det kostade att arrangera en fest av denna storlek så skulle du tänka annorlunda. Att boka Tiesto & Gielen + ett antal andra DJs är inte direkt gratis. Lägg sen till kostnader för Ljud/ljus/laser/flyers/hotell/flyg/transporter/vakter/barpersonal/lokalen/mat m.m /okej jag fattar också att det kostar att ha så bra
dj som Tiesto & Gielen sammt ljus och ljud kostar rätt mycket
p,s är det nogon som vet om nogon från tranceaddict kommer vara där?
Jag är arbetar själv inte med Fokused men vet hur hårt dom grabbarna jobbar för att alla ska kunna gå på bra fester, Tror dom flesta här kan intyga det också. Ingenting är gratis i den här världen. Så sånna här dumma inlägg hoppas jag slippa se i fortsättningen. |
/va dumma inlägg vad menar du med det? du skriver att du inte jobbar
för Fokused.
Så jag förstår inte varför du blir så uppröd?
alla har väl rätt till det fria ordet eller?
tycker fortfarande att Fokused borde köra på Göta Källare, Folkungagatan 45, eller Stacy (Regeringsgatan 61), Stockholm
eller Münchenbryggeriet, Stockholm där dom har kört förut
och det har funkat i allla fall nu säger jag inte
att det inte kommer att funka i nacka
men tänk alla platser jag har nämt ligger i city och har bätter
möjlighter till att ta sig hem via buss eller tunelbanna
i nacka så går det inte så många bussar vid 06 tiden
en buss i timman om jag inte minns fel rätta mig om jag har fel
skäll inte tack, det räcker med att säga att jag hade fel
ok? |
|
|
| SteveTranz4ever |
Men med tanke på den line-up.en dom har så skulle det aldrig funka med så små ställen som München eller G.K.
Och som s-case sa så kommer Fokused fixa med bussar till Slussen...
Som sagt, man ska inte va bortskämd.... Fan Tiësto och Gielen på samma fest... :) Och så kommer ju Gabys favvo.... Parham ;) ja och jag så klart ha ha
ps. ska höra med dom på jobbet om vi inte har några bra bilder jag kan skanna från när vi var i lokalen :) ds. |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by NordLight
Kommunikationerna är inte dom bästa, så när 3000 pers ska hem lär det bli huggsexa om taxibilarna.
|
Då kanske man kan få tillbaka hela inträdet när man ska köra hem *hosthosvarttaxisthost* |
|
|
| cool2002 |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Men med tanke på den line-up.en dom har så skulle det aldrig funka med så små ställen som München eller G.K.
/små ställen München? va jag har varit på München och tycker att
det är ett stort ställe ytan alltså
Och som s-case sa så kommer Fokused fixa med bussar till Slussen...
/coolt för dom som inte vet hur dom ska tag sig till nacka strand
själve kommer jag att åka tåg till järla sation och gå till nacka strand en liten promenad för mig tar typ knappt 20 min att komma till
stället,
Som sagt, man ska inte va bortskämd.... Fan Tiësto och Gielen på samma fest... :) Och så kommer ju Gabys favvo.... Parham ;) ja och jag så klart ha ha/jag är inte bortskämd jag vet vilka stora dj
som kommer och jag tycker om dom som ska komma till factory
o p,s ni vet väl att polisen har sitt hq inte så långt i från
factory,
nu ska jag gå ned till mitt atg ombud och hämta ut billjeten
synes där på factory 29 mars
ps. ska höra med dom på jobbet om vi inte har några bra bilder jag kan skanna från när vi var i lokalen :) ds. |
/jag vet inte om man kan ta med sig en digital cam och ta några coola
bilder har en kodak dc 220 digital cam hemma |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by cool2002
klart som fan man ska ha det med sig =)))
ska ta upp ett 128 megs minne hahaha |
|
|
| SteveTranz4ever |
bilder har en kodak dc 220 digital cam hemma | Som sagt, med tanke på line-upen så är nog München inte tillräckligt stort... menar inte att det är litet ;)
ps.snygg quote... not :p |
|
|
| lonne |
| Vet att det flesta av er har biljetter. Men för er som inte har, går det även bra att handla oss alla atg ombud. |
|
|
| P4z! |
Det står på biljetten att man inte får ta med in kameror... :( |
|
|
| jake |
| quote: | Originally posted by P4z!
Det står på biljetten att man inte får ta med in kameror... :( |