|
Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by Aendy
Skönt att man för en gångs skull var på rätt spår! |
Det tycker ja me, grattis:) |
|
|
| SWE_TRANCE |
damn, fick en biljett över med t.nu bussen.. :mad:
Den som är intresserad kan väl skicka ett PM till mig.. |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by lonne
Det var omtänksamt av dig. Är det inte du som har problem med hastighetsbegränsningar ? |
Jo, likväl tycker jag det är bra. |
|
|
| lonne |
Jag tar droger ibland och inte fan tycker jag, att det är bra
att någon lägger näsan i blöt för det. ;) |
|
|
| AC. |
Hah! Härlig attityd ^^
Vi ses alla på lördag!
Men först kan någon rekomendera mig en snabbkur mot hosta och förkylning? |
|
|
| Trance Christer |
| hallå alla ,,kul att vara här igen har haft fullt upp i skolan den sista tiden,, men till helgen så ska jag iallafall til stockholm ska bli helt underbart ""!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| jake |
| Kan-jang, echina force, ångbad med menthol i och sluta med hypokondrin :p :D :haha: |
|
|
| el_vez |
cph i "dag" då... muahaha
skall försöka bota min förkylning genom att sova lite |
|
|
| cool2002 |
nja efter kollat alla fakturor så blev det inte mycket över
till denna månad så det blir inget Fokused Scandinavian Tour 2003
synd för att jag kommer att missa en hel del dj där
/cool2002 nu med mer trance music i sin pc |
|
|
| SteveTranz4ever |
| kolla puls bilagan till aftonbladet.... det står om Fokused festen och Tiesto... jag kan inte ens läsa för jag blir så spattig |
|
|
| DJ Monzoon |
| Steve: Sitter här med aftonbladet...var fan står d i den?? |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by DJ Monzoon
Steve: Sitter här med aftonbladet...var fan står d i den?? |
Undrar om man inte måste ha Stockholmsupplagan? |
|
|
|
|