return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 
Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden (pg. 14)
View this Thread in Original format
Ravesquad
quote:
Originally posted by mindshooter
Men det är någon som har ringt lokalägarna och tutat i dom en massa fördomar och efter detta har dom alltså börjat jiddra... Dom har alltså inte försökt att stoppa fester _genom_ att dra in eld-tillståndet.

Det va så ja tänkte.. RK finns visserligen inte längre som enhet men mentaliteten finns kvar - rave=kriminalitet..
Gaby
Men det gänget har härjat en hel del runt Stureplan senaste tiden...

Razzia o sånt tror jag verkligen inte vi kommer att ha problem med. Självklart så kartlägger man folk och kommer nog plocka dom värsta, men det är inget vi behöver väl oroa oss för?
SteveTranz4ever
Ja Kenny ringde mig igår å berätta om det hela och jag tycker det är rent ut sagt FÖRJÄVLIGT...

Låt säga att detta var en Julgala då som dom brukar har varje jul lera ggr i veckan... då är det 3000 mer eller mindre alkoholister som kommer dit för att äta billig julmat och supa sig redlösa... men det är ju helt okej för Hans Falén står ju på sen å ser glad ut.
Det är inga fördomar för jag har själv vart där ett par gånger med firman...

Vad som dock finns kvar är gamla skit fördomar mot så kallade "rave"...
Tycker det låter bättre men dansfest men iaf. Synd att det är vuxna och myndigheter som måste läras och inte tvärt om... synd det är svårt att få dom att lära sig eller ta reda på fakta först och dömma sen... okej lite vad jag gör nu men detta är ju inte första gången det händer liknande saker som nu.
Men iaf... det är svårt att lära gamla hundar att sitta...

Hur som helst... det kommer ändå blir AS KUL... tror alla är överens om att det inte har förändrats... PARTY PARTY !!!!!!

STEVE FOKUSED :gsmile:
Gaby
Gaby LOVES also Fokused!!

All Respekt till grabbarna!! Så får vi inte glömma att Jake fyller faktiskt år ;)
Gaby
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
mmm ja du e verkligen snygg måste jag tillägga...

skrev i fel topic...*skäms* så jag tog bort det...
lonne
quote:
Originally posted by Aendy
Jag hoppas RK kommer vara där och göra sig synliga.

Varför hoppas du det ?
Aendy
quote:
Originally posted by lonne
Varför hoppas du det ?

Av samma anledning som jag hoppas att polisen hastighetsövervakar vid dagiset.
jake
Nej, nej, nej det blev lite fel här...

Ingen eld pg a svårigheter med brandskydd och sånt. Lokalen har inte lyckats få tillstånd. Polisen kommer nog vara på plats, vilket vi välkomnar och jag tror att de faktiskt kommer bete sig på ett bra sätt.

Om staten själva sponsrar techno-fester (Sweden-United) så lär de nog inte bråka med oss för mkt, utan bara delta, Bråkar de blir det ju trakasseri av klubbar som inte vill delta i politiska budskap och Baaaad media :)

Hypea upp ert humör nu! Glöm "tråkigheter" runt omkring. Det här kommer bli såååå bra!!!!!!!!!

Vet ni varför?

För att ni kommer :D
Aendy
quote:
Originally posted by jake
Ingen eld pg a svårigheter med brandskydd och sånt. Lokalen har inte lyckats få tillstånd. Polisen kommer nog vara på plats, vilket vi välkomnar och jag tror att de faktiskt kommer bete sig på ett bra sätt.

Skönt att man för en gångs skull var på rätt spår!
mindshooter
men varför har man inte lyckats få tillstånd? På dig lät det som att dom sa detta för att jävlas?

hehe anyway, jag ser fortfarande fram emot detta fan, ska bli fett... Men elden va halva min\vår grej och dom två ur Fireproof som skulle elda var väl inte så jätteheta på att uppträda under sitt namn och använda annat än eld, sen hade vi köpt ny eld-utrustning för detta event för 500:- var....nu blire till o fixa ljustavsutrustning istället, tack till Jake som ersätter kostnaden för ljustavarna iaf :)

kram på alla

jake
Hmm, var lite irri/frustrerad igår och lite så är det väl, men nu har de skärpt sig. Mind: Mailar dig nu :)
lonne
quote:
Originally posted by Aendy
Av samma anledning som jag hoppas att polisen hastighetsövervakar vid dagiset.

Det var omtänksamt av dig. Är det inte du som har problem med hastighetsbegränsningar ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 
Privacy Statement