|
Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| AC. |
| Mycket riktigt har 3 biljtter att hämta ut imorgon. |
|
|
| reveal |
| jag misslyckas alltid med att boka i tid ;) försöker alltid när ticnet är nere för uppdatering eller vad de håller på med |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by mindshooter
mindshooter
stevetranz4ever
dbl
Ameniza
P4z!
Gaby
WhiteRussian
NordLight
Ravesquad
lonne
MiB
x-dream
cool2002
jake
zamson
Aendy
Kraith
SWE_TRANCE
AC
Doter
Glorie
trance christer
22 SWETA:s |
:eyespop: :eyespop: :eyespop:
Jävlar :)
Har en massa polare som vill med oxå...vet bara 1 som bokat biljett däremot....stackars stundenter är juh fattiga eller underåriga :( |
|
|
| Glorie |
ja vet inte än om ja ska komma me ju :) har två bromsklossar ju :(
aja, ja glädjer mig ändå åt den stora meetupen.. detta e det största som hänt i svensk ta-historia :) |
|
|
| mindshooter |
| Glorie du får stå med till vidare iaf :) klart du ska komma och festa...weeee |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
ja vet inte än om ja ska komma me ju :) har två bromsklossar ju :(
aja, ja glädjer mig ändå åt den stora meetupen.. detta e det största som hänt i svensk ta-historia :) |
vadå bromsklossar.. finns inget sådant för detta :)
klart du måste komma :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Det där med öronproppar låter ganska så förnuftigt!
Brukar inte ha det men så tjuter det i skallen 12h efter också...
Jag kommer att ha med mig två polare upp.
Så det blir altså SWE_TRANCE + 2 på listan.. :cool: :)
Om man nu ska räkna med "icke swe-ta's ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Nu har vi ett jävla gäng på gång... blir det ingen meet up så är det fan skandal... ;)
Hur har vi det med Norska TAs till den 29e ? :gsmile: |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Glorie
x-dream... :) Huuuuuur vet du att ja e inne i ett cola-kör nu? ;) :) hehehehhe
|
Det är vi väl alla som är beroende av Cocacola ;) |
|
|
| Gaby |
Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden
Lördagen den 29:e Mars
at Factory, Nacka Strand, Augustendalstorget 6, Stockholm
Öppettider: 20.00 - 05.00
Entré: 380 SEK (+ bokningsavgift), i dörren 450 SEK
Kapacitet: 3000 personer
Biljetter finns tillängliga genom BiljettDirekt (www.ticnet.se)
Lineup:
Tiësto (NL)
Johan Gielen (NL)
Damon Wild (USA)
Oliver Ho (UK)
Tom Stephan (UK)
Devilfish LIVE (SWE)
Orkidea (FIN)
Inkfish (NO/SWE)
Oded Peled (FIN)
Parham (SWE)
Tobias Von Hofsten (SWE)
Deep Nature (SWE)
Joan East (SWE)
Johan Greiff (SWE)
Joel Woltek (SWE)
Abi Lönnberg (SWE)
Dana Bergquist (SWE)
Visuals: Martin Malm (SWE) |
|
|
| mindshooter |
Är orkidea samma orkidea som har gjort sjysta mixar på låtar som t.ex Aalto - Rush?
Vad lirar dom? Har hört Tech-trance men om det är dom som har gjort dessa mixar så producerar dom iaf väldigt uplifting stuff....hoppas man får höra nån av dom låtara... |
|
|
| Gaby |
Orkidea lirar otroligt bra och annorlunda musik. Blandar trance, house, tech-house...
Han är en av dom få djs som förvånar en på golvet. Släpper musik som man nästan måste stanna till, känna efter och sen bara älska man det... |
|
|
|
|