|
Der neue GTA Chat! (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Stiffmaster |
| quote: | Originally posted by TranceRulez
Vor allem jetzt, wo sich Tiesto in Concert komplett auf meinem Rechner befindet... :P |
omg :eyespop: ....mystero saug ma für mich:D |
|
|
| TranceRulez |
...also wer nen slot will, der sollte mir in DC eine Message schicken. Dann kick ich die unbekannten, die bekommen das schon noch woanders her.
Bitte nach
01_tiesto_in_concert-live_at_gelredome_arnhem_(holland)-3fm-sat-05-11-2003-twc.mp3
02_tiesto_in_concert-live_at_gelredome_arnhem_(holland)-3fm-sat-05-11-2003-twc.mp3
03_tiesto_in_concert-live_at_gelredome_arnhem_(holland)-3fm-sat-05-11-2003-twc.mp3
suchen!
...dabei ists wichtig auf die entsprechende Grösse zu achten. Vielleicht 3-4 Leute haben den korrekten TMC-Release geshared. Mehr noch nicht. |
|
|
| n0n4m3 |
| quote: | Originally posted by aphy
besonders ein "ich hätte auch gern zugang" als erstes posting überhaupt, finde ich doch arg unhöflich. ( |
LOL naja wenn du das schon als unhöflich definierst.....
komisch...... |
|
|
| Overseas |
| quote: | Originally posted by TranceRulez
...hab im Script jetzt definiert, dass man nach 2 Wochen Nichtbenutzung gekickt wird.
Also nicht wundern, wenn Ihr aus dem Urlaub kommt und nicht mehr reinkommt. |
hmm, heißt das, daß es dann bei mir erstaml nix wird?
Ich war bisher noch nicht drin, weil ich meinen DSL Anschluß noch net hab. Wenn das soweit ist (3 Wochen oder so) melde ich mich einfach bei Dir. |
|
|
| KLINGKLANG77 |
ok this is the deal, sorry i have had a few beers, and my german ist schlect!!! i will be moving to Tuebingen in august for 1 year, so i will be joining all you GTA's then! can't wait to get together with you all. i read your forum, i am quite a lurker....
that is the deal, and that is why i post, please forgive my horrible german at times, i can read it better than i can write and speak it! i am learning and i am sure i will get the hang of it when i get there... ;)
Lisa |
|
|
| TranceRulez |
| quote: | Originally posted by Overseas
hmm, heißt das, daß es dann bei mir erstaml nix wird?
Ich war bisher noch nicht drin, weil ich meinen DSL Anschluß noch net hab. Wenn das soweit ist (3 Wochen oder so) melde ich mich einfach bei Dir. |
Hi!
Nein, das heissts nicht, bleib einfach ganz locker, die, die sich noch nie angemeldet haben sind davon erstmal nicht betroffen :)
@KLINGKLANG77: Where the hell is Tübingen??? :stongue: :clown: |
|
|
| Sir. Lunchalot |
| quote: | Originally posted by KLINGKLANG77
ok this is the deal, sorry i have had a few beers, and my german ist schlect!!! i will be moving to Tuebingen in august for 1 year, so i will be joining all you GTA's then! can't wait to get together with you all. i read your forum, i am quite a lurker....
that is the deal, and that is why i post, please forgive my horrible german at times, i can read it better than i can write and speak it! i am learning and i am sure i will get the hang of it when i get there... ;)
Lisa |
Hey Lisa!
looking forward to meeting you! Even though the major events in Germany are already over in August (some of our Schranzers here might disagree ;) ) I`m sure we will have a lot of fun!
And don`t mind TranceRulez. He`s from the far north so he doesn`t know his way around in southern germany and doesn`t know where Tuebingen is. :p
Btw: You might get more attention with this post in another thread. Maybe I`ll try to split this thread and then merge this with another one...could be interesting...:disbelief |
|
|
| TranceRulez |
| quote: | Originally posted by Sir. Lunchalot
And don`t mind TranceRulez. He`s from the far north so he doesn`t know his way around in southern germany and doesn`t know where Tuebingen is. :p |
LOL! |
|
|
| Overseas |
| quote: | Originally posted by Sir. Lunchalot
Btw: You might get more attention with this post in another thread. Maybe I`ll try to split this thread and then merge this with another one...could be interesting...:disbelief |
Oh NOOOOO!! He is gonna destroy the GTA forum and crash the TA server :eek::eek::eek:
Hey Lisa,
looking forward to party with you in Germany. We met briefly at Roxy in Feb., remember?
And yes, I happen to disagree with Lunchy ;) there will still be good stuff going on when you get here :D |
|
|
| KLINGKLANG77 |
| quote: | Originally posted by Overseas
Oh NOOOOO!! He is gonna destroy the GTA forum and crash the TA server :eek::eek::eek:
Hey Lisa,
looking forward to party with you in Germany. We met briefly at Roxy in Feb., remember?
And yes, I happen to disagree with Lunchy ;) there will still be good stuff going on when you get here :D |
Tübingen is one hour south of Stuttgart (spelling?)
yes i have met you 2 times. at arc @ talla and briefly at roxy...
yay, i so look forward to meeting GTA's... and there must be lots of pvd in germany, i mean i will be there for 1 year, and you all must teach me german!...am i the only female that will be joining the GTA crew??????
we will have lots of fun as all i need to do is PASS my classes, the grade (Noten) does not count toward my GPA, so i can party!!!!
Lisa |
|
|
| TranceRulez |
Sagt mal Leute,
wer braucht eigentlich seinen Account nicht? Find ich ja witzig, dass einige Leute hier "ich will" geschrien haben und ich dann meine Freizeit geopfert habe und euch eingerichtet habe und ihr entweder gar nicht oder nur 1x und dann nie wieder angemeldet habt. :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Overseas |
| *nicht angesprochen fühl weil Entschuldigung hab* |
|
|
|
|