|
13 Dec. Sasha & Sander kleinenberg @ everybody
|
View this Thread in Original format
| magrec |
:D
100% betrouwbaar ditmaal, mensen die afgelopen weekend met meerdere bronnen hebben gesproken op ibiza hebben bevestigd dat sander & sasha zullen gaan draaien op 13 december in het paard in den haag :D
(naja sander en stef hebben dit zelf gezegd en op sander's site staat het al in zijn agenda)
Uiteraard ben ik hierbij present. |
|
|
| Ferry 0 |
| Vet misschien toch maar eens om de hoek gaan kijken bij het paard. |
|
|
| SnuggLe |
Ben d'r ook 100 % zeker bij.
Sasha wil ik niet missen... |
|
|
| Optimus |
weet je zeker dat SK er moet draaien? Op zijn site staat dat hij de 12e in Montreal en de 13e in New York moet draaien. Excession site zegt het omgekeerde:p 12e NY en 13e Montreal....
en het lijkt me niet dat hij tussendoor ff snel hopt naar NL en dan weer terug over de oceaan richting Amerika:D |
|
|
| Optimus |
| hmmm, djsanderk.com zegt het bovenstaande, maar sanderkleinenberg.com zegt dat het idd gewoon de 13e is:conf: |
|
|
| magrec |
Je moet ook niet naar sanderk.com kijken ;)
Hij heeft zijn resident naar voren geschoven |
|
|
| Leander |
| Jippie, het is goede-nieuws-week deze week :D |
|
|
| ChooChoo |
| Als er niks bijzonders is zal ik er zeker bij zijn. Gaaf! |
|
|
| magrec |
| Beetje jammer dat sander zijn zaakjes niet op orde heeft want wie weet moet ie gewoon in montreal draaien terwijl ie zelf in holland wil draaien :toothless :whip: :nervous: |
|
|
| Leander |
| mwah, Sasha Solo ® © ™ van 22.00 tot 05.00 zou ook niet echt vervelend zijn :D |
|
|
| magrec |
Hehe nee geen probleem mee :D
Hoewel sasha & sander b2b :eyes: :crazy: :tongue3 (nye mix) |
|
|
|
|