|
13 Dec. Sasha & Sander kleinenberg @ everybody (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by magrec
....iedereen die 28 euro heeft betaald......
|
ja, die kunnen die 3 euro terugkrijgen? :confused: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ja, die kunnen die 3 euro terugkrijgen? :confused: |
mja dat zou wel fijn zijn (het is niet veel maar goed ;)) |
|
|
| Dj Lex |
| Ja ik heb ook maar 25 euro idd betaald. Gek :S |
|
|
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Ja, weet je hoe dat het komt dat bij sommige Free Records Shops het niet in het systeem lijkt te staan; omdat "Het paard van Troje" twee keer in de computer staat. 1 keer onder de gewone naam (dan vind hij alleen dat Extrema Live! feest van 15 november) en 1 keer onder "FRS paard van Troje". Dus als die knakker bij de FRS het niet kan vinden moet je zeggen dat hij onder "FRS Paard van Troje" moet zoeken ;) |
Bedankt! Ik ben er al 2 keer voor terug geweest en die gast bij de FRS kon t feest steeds niet vinden! Zwaar irritant :)
Dan ga ik ze maandag meteen halen. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by ChooChoo
Bedankt! Ik ben er al 2 keer voor terug geweest en die gast bij de FRS kon t feest steeds niet vinden! Zwaar irritant :)
Dan ga ik ze maandag meteen halen. |
Cool! :cool: Goed bezig! en gaat de rest van de gang ook weer mee? :) |
|
|
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Cool! :cool: Goed bezig! en gaat de rest van de gang ook weer mee? :) |
Jazeker! dat wordt wel weer gezellig :D |
|
|
| magrec |
| quote: |
Beste Harmen.
Sorry voor het ongemak van het teveel betalen voor je kaartje.
We zijn nu met de ticketbox bezig om te kijken hoe we dit het beste kunnen
oplossen.
We zijn er namelijk nog niet uit hoe we dit het beste zouden kunnen doen.
Wij vinden het namelijk (nog vervelender) als de mensen die al te veel
hebben betaald nog een keer het ongemak hebben om weer terug te moeten gaan
naar de FRS.
Ik denk dat het zo gaat worden dat je bij aankomst op het feest het geld van
je kaartje terug kunt krijgen.(na het vertonen van je kaartje natuurlijk).
Dit zal snel bekent gemaakt worden. Hou je op de hoogte.
Vriendelijke groet,
Stef.
|
:cool: |
|
|
| Partyhardy! |
| Goed bezig Harmen! :) |
|
|
| djdavid |
thanx!! ben ook al twee keer bij free record langsgeweest, had het zelfde probleem. Ga morgen meteen weer langs.
Moet er gewoon bij zijn de 13e, SK rocks:toocool: :D |
|
|
| magrec |
Hehe de site
www.everybodyworldwide.com is nu ook geupdate alleen ik vraag me af wat voor muziek er te horen is als de site laad want met kabel is het zo snel dan hoor je alleen "pompie..."
Hehehe wel humor dat stemmetje als je ff een tijdje luistert. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by magrec
Hehe de site
www.everybodyworldwide.com is nu ook geupdate alleen ik vraag me af wat voor muziek er te horen is als de site laad want met kabel is het zo snel dan hoor je alleen "pompie..."
Hehehe wel humor dat stemmetje als je ff een tijdje luistert. |
wat bralt Sander als je op zijn kop klikt?:D En ik hoor ook allen die POM als ik erop kom.... denk dat dat alles is. |
|
|
| ChooChoo |
Ja pompiedom en dan isset afgelopen. En ik hoor alleen het eerste stukje wat sander lult. Iets van: hallo, kom naar het feest....:D
EDIT: Druk op je rechtermuisknop en dan rewind toen kon ik het begin horen....melig:)
maar de tickets zijn inmiddels binnen. Nog een maandje wachten...:) |
|
|
|
|