|
13 Dec. Sasha & Sander kleinenberg @ everybody (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Voorverkoop is men nogal onduidelijk over heb al een mail gestuurd maar nog geen antwoord daarop gehad...
Desyn masiello is labeleigenaar van het alternative route label.
http://www.progressive-sounds.com/l...s.asp?label=306
Erg goede dj die ook niet al te vaak in nederland draait. |
|
|
| magrec |
| Voorverkoop begint over 2 weken |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
Voorverkoop begint over 2 weken |
Ik moet dan ook zeker snel kaarten halen. Wil niet afwachten of ik 'misschien' cameratoestemming krijg, daarvoor wil ik Sasha te graag zien. Mocht het dan ineens wel lukken, verkoop ik mijn kaarten wel weer bij de deur ofzo.
Morgen ook even kaarten halen voor Carl Cox de 22ste. Moet ik voor meer mensen halen? |
|
|
| Ries'79 |
Hoe kut kan het zijn!!!!!!!!!
Waarom plannen ze nou altijd iets op de avonden der avonden, wilde zo graag naar sasha en kleinenberg, heb ik net een groot personeelsfeest van mn nieuwe werk!!! KUT KUT en nog eens KUT!!!!!!!! |
|
|
| Djeebie |
| Ik zal eens kijken of ik nog mensen warm kan krijgen voor dit feestje. Het wordt eigenlijk ook wel eens tijd om mensen van dit forum te ontmoeten :) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Ries'79
Hoe kut kan het zijn!!!!!!!!!
Waarom plannen ze nou altijd iets op de avonden der avonden, wilde zo graag naar sasha en kleinenberg, heb ik net een groot personeelsfeest van mn nieuwe werk!!! KUT KUT en nog eens KUT!!!!!!!! |
Sinds wanneer zijn personeelsfeesten verplicht? (Al snap ik het wel een beetje als je net een nieuwe baan hebt, maar toch)
"Ga je vanavond nog naar het personeelsfeest?"
"Nee ik had al eerder andere plannen gemaakt, feest in het Paard"
"Oh okee, veel plezier en tot maandag!"
"Jij ook veel plezier.. Tot maandag!"
Of denk ik te simpel :D |
|
|
| snaar |
| Heb vandaag kaarten gehaald bij frs. Ze zijn er dus al!Je moet ze wel ff helpen anders vinden ze het niet, maar uieindelijk is het toch gelukt. |
|
|
| Partyhardy! |
Ah beter! thanks snaar! :) morgen meteen halen!  |
|
|
| magrec |
| Hmmmz morgen de stad maar ff in. |
|
|
| DJ Bazz |
ben ook van plan heen te gaan, gaat weer een lange treinreis worden vanuit Grunn :D
dus als er nog mensen uit het noorden ook van plan zijn te gaan? zou wel leuk zijn met reizen misschien, laat het ff horen... |
|
|
| Bouma-Bros |
Ik heb net tickets gehaald bij FRS.
Ze zijn wel aan de dure kant voor een clubavond, € 28 per stuk.... Maar daar krijgen we dan ook wel kwaliteit voor terug. :D
Heb er zin in, maar eerst nog een dubbel avondje Mazzo morgen (Armada Night) en vrijdag (Border Community Night)!!! :tongue2 |
|
|
| magrec |
Zow 28 euro dat vind ik nog wel een behoorljk bedrag hmmm
Het is dat sasha zo weinig draait in nl... |
|
|
|
|