|
13 Dec. Sasha & Sander kleinenberg @ everybody (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| iLLicit |
Kijk, dat vinden we nou nog eens een leuk initiatief. Dit was toch de remix die het niet geworden was?
:D
Ik heb zeker ook veel zin in zaterdag, wordt zeker weten vet!
:eyes: |
|
|
| franzelare |
| iemand nou nog een kaartje kopen? |
|
|
| SnuggLe |
Azeor wat issut? :D :D :D Geef een hint!!!
Illicit, ga je nog dat kaartje kopen van Franzelare???? |
|
|
| Bouma-Bros |
| Ook ik heb een kaartje over voor Everybody. Wie interesse heeft, stuur ff een PM. Prijs is gewoon € 25,- :) |
|
|
| franzelare |
he opzouten, ik was eerst, dus ik mag eerst mijn kaartje verkopen :p
anders gaan we voor de deur kaartverkoop houden, hoorde dat anne ook nog een kaartje over had.... |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by franzelare
he opzouten, ik was eerst, dus ik mag eerst mijn kaartje verkopen :p
anders gaan we voor de deur kaartverkoop houden, hoorde dat anne ook nog een kaartje over had.... |
:toothless
Dat kaartje van Anne probeer ik ook te verkopen. Die is voor Arlette maar die kan helaas niet omdat ze ziek is.... :(
We raken ze voor de deur wel kwijt denk ik. :) |
|
|
| azior |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Azior wat issut? :D :D :D Geef een hint!!!
|
het is wit op zwart en staat op mijn t-shirt morgen :)
(nog iets van 30 uur wachten :)) |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
:toothless
Dat kaartje van Anne probeer ik ook te verkopen. Die is voor Arlette maar die kan helaas niet omdat ze ziek is.... :(
We raken ze voor de deur wel kwijt denk ik. :) |
gaan we gezellig samen voor de deur staan want anne reid met mij mee. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by azior
het is wit op zwart en staat op mijn t-shirt morgen :)
(nog iets van 30 uur wachten :)) |
Toch geen tranceaddict ofzo he? :p
En Frans , het is RIJDT |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En Frans , het is RIJDT |
ik maak zelf wel uit wat ik doe ja!
hmmm en anne heeft ook weer pech :( hopelijk is ze morgen weer wat vrolijker! |
|
|
| Remy D |
Ik ga dus toch niet want ik heb toch kaarten voor TIESTO in de powerzone!! HOERAAAAAAAAAAA!! Ik ben echt vet blij!!
Hoewel ik hier ook best heen had gewild hoor alleen lopen mijn vrienden dus echt niet warm voor dit soort feestjes. Heb al moeite om ze mee naar Tiesto te krijgen. :D
Maar RUKKERS veel plezier hier en doe Sander K de groeten van me. :D |
|
|
| magrec |
Zo dan vandaag is het eindelijk zover :D
Over 3 uur peer ik hem al naar zwolle daar beetje plaatjes draaien enzo en dan hopen dat we rond 22:30 in den haag zijn. |
|
|
|
|