return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 
13 Dec. Sasha & Sander kleinenberg @ everybody (pg. 13)
View this Thread in Original format
basvh
Veel plezier iedereen!!!!!
Partyhardy!
Zo heb er zin in!!!!!!!! Woehoe! :crazy: :cool:
hier heb ik lang naar uitgekeken! ben onwijs benieuwd! :tongue3
Dit wordt feesten geblazen! :)
franzelare
oke, ik wli wel zakken met de prijs van mijn kaartje, iemand interresse?
Ding Chavez
Ik had graag meegegaan, maar ik moet toch een keer mn verantwoordelijkheden nemen :) :p'
Iedereen die gaat dan ook veel plezier, ook al is dat overbodig want dat lukt toch wel.
SnuggLe
Heb er ook zin in.
Al ben ik net wakker moet ik toegeven, gisterennacht gewerkt, was 10 uur thuis. Dus nu evenuitbrakken. Kwam Lex btw nog tegen, die was ook aan het werk :)
Op de terugweg kletterde ik van mijn fiets af, dus heb gvd een half verrot been, hoop dat dat niet kut is vanavond.
total woot
Ik heb totaal geen zin!!! (in morgen :p)

2 Snuggle: Nait soezn, springn :D
Switch
geen geld :(
iLLicit
quote:
Originally posted by SnuggLe
Azeor wat issut? :D :D :D Geef een hint!!!


Illicit, ga je nog dat kaartje kopen van Franzelare????


Ehmmm... ik heb mijn kaartjes al een paar weken geleden gehaald hoor.. :p
Volgens mij haal je me door de war met iemand anders...
SnuggLe
Het was zoooooooooooo ontzettend VET!!. Het was voor mij echt het feest van het jaar!! Wat een heerlijke beats van Sander Kleinenberg en daarna Sasha!!! Aan het eind (laatste 1,5 uur) draaide ze een magnifieke back2back set... met ontzettend veel lekkere climaxen!!! Man man man wat een feest, niet normaal!

Heel veel TA-ers gezien (al waren het alleen maar bekenden!!), maar was weer heel leuk!!! De rotterdamse (?) party crew Tijs, Dave, Wouter, Onno en natuurlijk Lex!
En met Fransje en Harmen was het ook leuk!!

Man, een paar keer een hoogtepunt, daar werd je spontaan GEIL van! Tering! :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :crazy: :crazy: :crazy: :eyespop: :tongue3
Frankisback
Het was echt SUBLIEM zo goed man. Echt super Sasha draaide nog eff door tot half zes (best wel vroeg nog)

Ik heb PartyHardy nog gesproken :)

Helaas toen ik terug kwam naar de auto was mijn auto ruit ingeslagen :mad: :mad: :mad: . Gelukkig hebben ze niks meegenomen, terwijl het frontje van mij autoradio in de achterbak ligt

Ondanks dat ga ik nu lekker slapen en nagenieten met piepende oren ;)

Ohjah hoet heet het nummer wat om 0.3.50 gedraaid is, leek op een remix van het nummer van Jewel - Stand. In de song werd er voornamelijk gezongen met "It's Ok" of iets dergelijks.

En natuurlijk dat nummer wat een paar minuten over 5 werd gedraaid.

franzelare
er werd idd goed gedraaid, de aankleding was top alleen ik heb me soms helemaal dood lopen ergeren aan de drukte! je had vaak geen ruimte om fatsoenlijk te dansen! en dat haat ik :whip:
magrec
Hehe echt super feestje we zijn alleen om 5:00 naar huis gegaan dus laatste half uurtje niet mee gekregen maar goed sander begon lekker en na 4 plaatjes al flink stevig iig sasha was echt meesterlijk met zijn space plaatjes en daarna ff b2b hehe vette breakbeat hehe wat kunnen ze toch vet mixen ook :D mooi voordeel was ook dat ik iets na 7 uur alweer in vaassen terug was (zwollywoodclan bedankt :D)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 
Privacy Statement