|
13 Dec. Sasha & Sander kleinenberg @ everybody (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Kakao |
| Ik zal morgen ook kaartjes gaan halen! Vergeet t steeds :mad: |
|
|
| SnuggLe |
Ik heb er nu al steeds meer zin in. Gaan veel mensen, mooi is dat :)
Pre-party dan toch maar bij mij? :) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik heb er nu al steeds meer zin in. Gaan veel mensen, mooi is dat :)
Pre-party dan toch maar bij mij? :) |
Daar ben ik zeer waarschijnlijk niet bij, ga met wat vrienden uit zwolle mee waar ik aldaar een preparty heb (inzake wiet & een auto :p dus geen OV ) |
|
|
| Kakao |
Kaartje gehaald! Ook geen problemen gehad met het computersysteem ofzo, beetje vaag verhaal van jullie :p
Heb er nou al zin in! |
|
|
| SnuggLe |
Wie komen er nou?
-BoumaBros
-Magrec
-Partyhardy
-Lex
-DjDavid
-Kakao
-ChooChoo
-SnuggLe
-Snaar
-?Djeebie
-?DjBazz
.....? |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wie komen er nou?
-BoumaBros
-Magrec
-Partyhardy
-Lex
-DjDavid
-Kakao
-ChooChoo
-SnuggLe
-Snaar
-?Djeebie
-?DjBazz
.....? |
Mocht ik na me vakantie nog genoeg geld over hebben en er natuurlijk nog kaartjes zijn, denk ik dat ik wel kom, maar dat weet ik pas over 2.5 week. |
|
|
| magrec |
Voor iedereen die reeds een kaartje heeft gekocht voor Everybody 13 dec. met Sasha en Sander Kleinenberg:
Er is door een fout in de computer bij de Free Record Shop bij een aantal kopers te veel voorverkoopfee gerekend voor het kaartje. Zij hebben in totaal 28 euro betaald, ipv de 25 euro die gerekend had moeten worden. Inmiddels is dit probleem al weer hersteld. Diegenen die teveel hebben betaald kunnen bij de kassa/ entree bij het Paard van Troje op de avond van het feest 3 euro terug krijgen. Waar dit exact zal zijn zal duidelijk worden aangeven. Uiteraard moet het kaartje getoond worden als bewijs.
Onze excuses voor het ongemak.
Everybody
Datum: 13 december 2003
Locatie: Paard van Troje Den Haag
Line-up: Sasha, Sander Kleinenberg, Stef Vrolijk, Desyn Masiello
Tijd: 23.00-05.00
Tickets: €25 euro incl. voorverkoopfee. Exclusief bij Free Record Shop
www.everybodyworldwide.com
Met vriendelijke groet,
Everybody crew |
|
|
| Partyhardy! |
| ah beter! goed geregeld! :) |
|
|
| Frankisback |
| Present morgen kaartje :) |
|
|
| azior |
| wat zou 2003 zijn geweest zonder een feestje met Sasha en Kleinenberg? een stuk minder dunkt mij! en daarom ga ik hier naartoe! ik ben benieuwd hoe Sasha irl draait, want op sets is het altijd heerlijk! Van Kleinenberg ken alleen een heleboel remixen, en goeie verhalen, dus ga ik luisteren met een kritisch oor (als ik nog nuchter ben) :D |
|
|
| total woot |
| quote: | -BoumaBros
-Magrec
-Partyhardy
-Lex
-DjDavid
-Kakao
-ChooChoo
-SnuggLe
-Snaar
-Tijs08
-?Djeebie
-?DjBazz |
present :D |
|
|
| total woot |
| quote: | -BoumaBros
-Magrec
-Partyhardy
-Lex
-DjDavid
-Kakao
-ChooChoo
-SnuggLe
-Snaar
-Tijs08
-?Djeebie
-?DjBazz |
present :):D |
|
|
|
|