|
13 Dec. Sasha & Sander kleinenberg @ everybody (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
| Wel sneu voor Desyn Masiello & Stef Vrolijk, zullen maar weinig mensen in die zaal te vinden zijn. Wat wil je ook als er 2 grootheden in de Main staan te draaien... |
|
|
| iLLicit |
Dat is toch altijd zo? Als er grote namen draaien kan je niet verwachten dat de kleine zaaltjes vol zitten.
En toch denk ik dat het wel mee zal vallen, er zijn altijd wel mensen te vinden in de kleinere zaaltjes. Vaak wel een supersfeertje!
:) |
|
|
| azior |
| het aftellen is begonnen! |
|
|
| Frankisback |
| is er nog een meeting gepland? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Frankisback
is er nog een meeting gepland? |
Nog nie.
Zeg maar een tijd...01:00 uur ofzo? En dan onder aan de trap bij de garderobe? Of in de grote zaal op de eerste ring (dus trap op). |
|
|
| franzelare |
mijn kaartje is ook binnen :D
ik heb er zin in !!
de eerste keer dit jaar dat ik een kaartje vooraf bij een winkel heb gehaald :p |
|
|
| Remy D |
| Misschien dat ik ook wel kom want Tiesto is uitverkocht!! |
|
|
| Partyhardy! |
whehe nerd! sta je er weer naast! als je naar Tiësto wilt Remy, moet je je kaartje METEEN kopen! daar ben ik inmiddels wel achter.....
Maar zou gezellig zijn als je hier naar toe gaat! lekker samen spacen! :cool: |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
whehe nerd! sta je er weer naast! als je naar Tiësto wilt Remy, moet je je kaartje METEEN kopen! daar ben ik inmiddels wel achter.....
Maar zou gezellig zijn als je hier naar toe gaat! lekker samen spacen! :cool: |
Maar wat trouwens extra kut was van Panama is dat ik afgelopen zaterdag hoor van een collega van mij dat hij in alle tijden nog kaarten kan krijgen voor feesten in Panama vanwege connecties daar. Dus ik had er gewoon kunnen zijn maar waarom moet IK het nou weer achteraf horen. En ik zal je zeggen dat dat veel pijn deed.
Verder zou mijn broer kaarten regelen voor zaterdag maar de site van de Powerzone deed steeds raar en via e-mail kon het niet en nu ging ik het zelf proberen en het lukte maar toen ik ze wou bestellen stond er dat het uitverkocht was. Dus weer kut. :(
En nu ga ik denk hier wel heen. FF iemand optrommelen die mee wil. |
|
|
| Bouma-Bros |
| Weet iemand of je in Het Paard ook een digitale camera mag meenemen of moet je daar toestemming voor vragen?? En Bram, ga jij nog foto's maken voor Partyflock? :tongue3 |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Weet iemand of je in Het Paard ook een digitale camera mag meenemen of moet je daar toestemming voor vragen?? En Bram, ga jij nog foto's maken voor Partyflock? :tongue3 |
Ik dacht toestemming.
Ze doen nogal moeilijk volgensmij, krijg namelijk plus 0, dus maar 1 plaats. Of Franzelare of ik krijg de toestemming, maar we maken samen pictures. 99 % kans dat we dus aanwezig zijn met camera.
Wil ook effe het podium opklimmen, maar Sasha houdt niet zo van foto's :)
Maareh...Sander/Sido: why are you asking? |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik dacht toestemming.
Ze doen nogal moeilijk volgensmij, krijg namelijk plus 0, dus maar 1 plaats. Of Franzelare of ik krijg de toestemming, maar we maken samen pictures. 99 % kans dat we dus aanwezig zijn met camera.
Wil ook effe het podium opklimmen, maar Sasha houdt niet zo van foto's :)
Maareh...Sander/Sido: why are you asking? |
Ok thnx. Dan moeten we maar ff kijken of we het risico gaan nemen.... We willen gewoon voor onszelf fototjes schieten. That's all. :p |
|
|
|
|