return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
13 Dec. Sasha & Sander kleinenberg @ everybody (pg. 6)
View this Thread in Original format
SnuggLe
Partyhardy!
Zo eindelijk! :) de kaartjes voor mij en Tijs08 zijn ook in the pocket! woehoe! VET!! Sasha en Sander Kleinenberg! woeii! :crazy: :tongue3 :eyespop: :cool:
SnuggLe
Ik heb er ook 1 ja :)
Ik ga sowieso, Anke weet het niet zeker. Maar als ik in mijn eentje moet, boeiend :D


Btw, gaat er niemand zaterdag naar de Smirnoff Experience (met Danny Howells)??
Wel leuk, heb perskaart via Partyflock. Nu gooien ze het restaurant enzo alleen open voor de pers, zodat die relaxed naar binnen kunnen en nog wat kunnen eten/drinken. Relaxed! :D
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik heb er ook 1 ja :)
Ik ga sowieso, Anke weet het niet zeker. Maar als ik in mijn eentje moet, boeiend :D


Btw, gaat er niemand zaterdag naar de Smirnoff Experience (met Danny Howells)??
Wel leuk, heb perskaart via Partyflock. Nu gooien ze het restaurant enzo alleen open voor de pers, zodat die relaxed naar binnen kunnen en nog wat kunnen eten/drinken. Relaxed! :D


in dubio.........:(

twijfel, twijfel...
magrec
Hehehe het is uitverkocht denk ik. Op clubcharts las ik net dat er nog wat lui kaartjes wilden kopen maar het systeem gaf aan dat er geen kaarten meer beschikbaar waren...

[edit]
Ze zijn er nogwel.......fout in het systeem denk ik.
SnuggLe
Wat ik hoorde en las op een ander forum, is dat dit feest
UITVERKOCHT
is, nu al dus. Heel apart! Maar wel cool :) Heb 1 kaartje dus...

Greetz,
SnuggLe
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Wat ik hoorde en las op een ander forum, is dat dit feest
UITVERKOCHT
is, nu al dus. Heel apart! Maar wel cool :) Heb 1 kaartje dus...

Greetz,
SnuggLe
Neeeeeeee

Niet uitverkocht zie mijn edit....
Fout in het systeem gisteren van de frs...
JdDark
hoe ver is dit van de nederlandse - belgische grens?

hoeveel km?

moeilijk te vinden?
magrec
quote:
Originally posted by JdDark
hoe ver is dit van de nederlandse - belgische grens?

hoeveel km?

moeilijk te vinden?


Den Haag toch één van nederlands grootste steden.
Dj Lex
nix uitverkocht, vanmiddag me klaartje gehaald :)

Partyhardy!
Ja, weet je hoe dat het komt dat bij sommige Free Records Shops het niet in het systeem lijkt te staan; omdat "Het paard van Troje" twee keer in de computer staat. 1 keer onder de gewone naam (dan vind hij alleen dat Extrema Live! feest van 15 november) en 1 keer onder "FRS paard van Troje". Dus als die knakker bij de FRS het niet kan vinden moet je zeggen dat hij onder "FRS Paard van Troje" moet zoeken ;)
magrec
Owja ik krijg net te horen dat de kaartjes nu opeens MAAR 25 euro zijn..... iedereen die 28 euro heeft betaald......

FF een mail adres zoeken...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement