|
13 Dec. Sasha & Sander kleinenberg @ everybody (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
 |
|
|
| Partyhardy! |
| Zo eindelijk! :) de kaartjes voor mij en Tijs08 zijn ook in the pocket! woehoe! VET!! Sasha en Sander Kleinenberg! woeii! :crazy: :tongue3 :eyespop: :cool: |
|
|
| SnuggLe |
Ik heb er ook 1 ja :)
Ik ga sowieso, Anke weet het niet zeker. Maar als ik in mijn eentje moet, boeiend :D
Btw, gaat er niemand zaterdag naar de Smirnoff Experience (met Danny Howells)??
Wel leuk, heb perskaart via Partyflock. Nu gooien ze het restaurant enzo alleen open voor de pers, zodat die relaxed naar binnen kunnen en nog wat kunnen eten/drinken. Relaxed! :D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik heb er ook 1 ja :)
Ik ga sowieso, Anke weet het niet zeker. Maar als ik in mijn eentje moet, boeiend :D
Btw, gaat er niemand zaterdag naar de Smirnoff Experience (met Danny Howells)??
Wel leuk, heb perskaart via Partyflock. Nu gooien ze het restaurant enzo alleen open voor de pers, zodat die relaxed naar binnen kunnen en nog wat kunnen eten/drinken. Relaxed! :D |
in dubio.........:(
twijfel, twijfel... |
|
|
| magrec |
Hehehe het is uitverkocht denk ik. Op clubcharts las ik net dat er nog wat lui kaartjes wilden kopen maar het systeem gaf aan dat er geen kaarten meer beschikbaar waren...
[edit]
Ze zijn er nogwel.......fout in het systeem denk ik. |
|
|
| SnuggLe |
Wat ik hoorde en las op een ander forum, is dat dit feest
UITVERKOCHT
is, nu al dus. Heel apart! Maar wel cool :) Heb 1 kaartje dus...
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wat ik hoorde en las op een ander forum, is dat dit feest
UITVERKOCHT
is, nu al dus. Heel apart! Maar wel cool :) Heb 1 kaartje dus...
Greetz,
SnuggLe | Neeeeeeee
Niet uitverkocht zie mijn edit....
Fout in het systeem gisteren van de frs... |
|
|
| JdDark |
hoe ver is dit van de nederlandse - belgische grens?
hoeveel km?
moeilijk te vinden? |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by JdDark
hoe ver is dit van de nederlandse - belgische grens?
hoeveel km?
moeilijk te vinden? |
Den Haag toch één van nederlands grootste steden. |
|
|
| Dj Lex |
| nix uitverkocht, vanmiddag me klaartje gehaald :) |
|
|
| Partyhardy! |
| Ja, weet je hoe dat het komt dat bij sommige Free Records Shops het niet in het systeem lijkt te staan; omdat "Het paard van Troje" twee keer in de computer staat. 1 keer onder de gewone naam (dan vind hij alleen dat Extrema Live! feest van 15 november) en 1 keer onder "FRS paard van Troje". Dus als die knakker bij de FRS het niet kan vinden moet je zeggen dat hij onder "FRS Paard van Troje" moet zoeken ;) |
|
|
| magrec |
Owja ik krijg net te horen dat de kaartjes nu opeens MAAR 25 euro zijn..... iedereen die 28 euro heeft betaald......
FF een mail adres zoeken... |
|
|
|
|