return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
13 Dec. Sasha & Sander kleinenberg @ everybody (pg. 2)
View this Thread in Original format
Kakao
Ga me best doen om hier bij te kunnen wezen!
SnuggLe
Ik ben d'r ook zeker bij. Als iemand wat weet over de voorverkoop etc hou me op de hoogte!
Probeer ook wel cameratoestemming aan te vragen voor PF.


Overigens, over cameratoestemming gesproken: Die Smirnoff Experience waar Danny Howells draait heb ik 99 % zeker gastenlijstplaatsen voor. Ze wilde namelijk erg graag dat er een partyflock fotograaf zou komen, werd mij net medegedeeld. En ik was/ben de enige die daar toestemming voor heeft aangevraagd. Dus doe maar 10 plaatsen ofzo ;)
magrec
Bram beste vriend :toothless :p.....


J/k
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
Bram beste vriend :toothless :p.....


J/k


Anke is eerst :)
Maar de 8e ben ik er dus zeker bij in Den Haag.
Maybe de dag ervoor nog naar de releaseparty van Michel de Hey's nieuwe cd in Las Palmas.
Partyhardy!
ja! :) dit lijkt me erg gaaf!! :crazy: :cool: :tongue3
Dj Lex
quote:
Originally posted by Partyhardy!
ja! :) dit lijkt me erg gaaf!! :crazy: :cool: :tongue3


Mij ook! Zei ik toch al dit weekend :)
SnuggLe
In een progressive-bui, Lex? :)

Gezellig! Des te meer zielen, des te minder bier..eh...des te meer vreugd!

Ik ben d'rbij. Zowel Smirnoff Experience (Howells) als Sasha!
Optimus
maar ff kieken, misschien dat ik ook kom:) Sasha was meer trancy toch?:D Das wel leuk:)
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Dj Lex
Mij ook! Zei ik toch al dit weekend :)


huh, dat weet ik al niet meer! :tongue2 maar goed, mooi om te horen dat jij er ook voor in bent! Top! :crazy: :) :cool:
magrec
quote:
Originally posted by Optimus
maar ff kieken, misschien dat ik ook kom:) Sasha was meer trancy toch?:D Das wel leuk:)


Jah sasha draait behoorlijk melodieus alleen ietwat minder kazig zeg maar :p veel matthew dekay dingetjes.

Jimmy
verdorie, das bij mij hier in den haag, ik kan er zo langs gaan, wil ook graag gaan, maar ik ken niemand die gek genoeg is om mee te gaan..:(
Optimus
gewoon in je eentje gaan:) Kan heus wel:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement