|
13 Dec. Sasha & Sander kleinenberg @ everybody (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Heb zinnnnnn
3 uur sasha dus dan gaat ie vast wel in het begin lekker diep :D
Hoop dat we makkelijk kunnen parkeren in den haag (schijnt nogal lastig te zijn) |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by magrec
Heb zinnnnnn
3 uur sasha dus dan gaat ie vast wel in het begin lekker diep :D
Hoop dat we makkelijk kunnen parkeren in den haag (schijnt nogal lastig te zijn) |
Heeft Het Paard geen eigen parkeerplaats? Wel handig om vantevoren te weten. Iemand al eens met de auto naar Het Paard geweest?
2 Magrec: ik hoop dat Sasha het eerste uur veel breaks gaat draaien. :crazy: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Ok thnx. Dan moeten we maar ff kijken of we het risico gaan nemen.... We willen gewoon voor onszelf fototjes schieten. That's all. :p |
Ah, mits het niet lukt wil ik er wel een paar schieten en sturen.
En please GEEN breaks :S
Oh en parkeren: Het Plein is de hele nacht open, maar wel 10-15 minuten lopen, das de enige oplossing.
Of je moet gratis willen parkeren, dan weet ik nog wel wat achterafstraatjes. Bv doorrijden maar MCH/westeinde (met bocht mee naar rechts vanaf het Paard) en dan weer rechts. Straatnaam weet ik zo nie :S
Of je zet hem bij mij in de straat of bij mijn vriendin, is ook niet ver weg. Alleen garandeer ik neit dat je autoradio er dan in blijft zitten :D |
|
|
| Bouma-Bros |
Ok top, thnx voor de tips.
Maar volgens mij snap je niet wat ik met BREAKS bedoel..... Ik bedoel in ieder geval niet de uitgekauwde "Trance-breaks" waar jij zo dol op bent.... ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Ok top, thnx voor de tips.
Maar volgens mij snap je niet wat ik met BREAKS bedoel..... Ik bedoel in ieder geval niet de uitgekauwde "Trance-breaks" waar jij zo dol op bent.... ;) |
Ik snap het wel hoor, en ik bedoel ook geen trance breaks :)
Die wil ik nei! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Ok top, thnx voor de tips.
Maar volgens mij snap je niet wat ik met BREAKS bedoel..... Ik bedoel in ieder geval niet de uitgekauwde "Trance-breaks" waar jij zo dol op bent.... ;) |
|
|
|
| franzelare |
ik heb nog een kaartje tekoop voor de normale winkelprijs!
dus voor de gene die nog geen kaartje heeft.... |
|
|
| Tim81 |
| Heeft iemand enig idee of dit feestje al bijna is uitverkocht? Ik wil het uiteraard niet missen, maar ben nog niet in de gelegenheid geweest om een kaartje aan te schaffen... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
Heeft iemand enig idee of dit feestje al bijna is uitverkocht? Ik wil het uiteraard niet missen, maar ben nog niet in de gelegenheid geweest om een kaartje aan te schaffen... |
Koop um dan please van Franzelare....!! Dan is hij nl ook weer geholpen! (Check het bericht boven je :))
Verder is het denk ik al bijna uitverkocht. |
|
|
| Little Theseus |
| hee pikkies! Veel plezier morgen ;) |
|
|
| azior |
kleine theseus: tis overmorgen, en ik ben nog steeds aan het aftellen :)
ik heb een leuke verassing voor zaterdag, wie komt die ziet het wel :) |
|
|
| magrec |
| op www.sanderkleinenberg.com kun je ook weer een vette unreleased track van sander downen begint erg traag maar wat een diepte op het eind :D :D |
|
|
|
|