|
13 Dec. Sasha & Sander kleinenberg @ everybody (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
kansloze discussie weer snuggle over hitjes of niet.......het gaat er toch om dat je de muziek lekker vindt
en zoals basd al zei in iedere muziekstijl worden er wel hitjes gedraaid dus ja |
Idd kansloos maarja, blijft mijn mening dat er in de minder bekendere muziekstijlen minder hitjes zijn en dus minder hitjes gedraaid worden. Maarja dan krijg je weer van 'wat versta je onder een hitje'bla bla bla. Never ending discussie. |
|
|
| Jimmy |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
1) waarom moet je GEK zijn om mee te gaan?
2) waarom zou je niet in je eentje kunnen gaan? Doen genoeg mensen. Ik ben d'r ook 10000 % zeker bij, ook al moet ik in mijn eentje! |
nou ja, gek in die zin dat de mensen die ik ken die naar feesten gaan niet hiervan houden (dancehall, bubbling types:crazy: ) ik kom daar btw never nooit.
ja, maar dan loop ik daar alleen, beetje alleen dansen, mensen die je misschien vreemd aankijken: zo van hey, ben je maar in je eentje?:nervous: |
|
|
| Jimmy |
| quote: | Originally posted by Optimus
gewoon in je eentje gaan:) Kan heus wel:) |
hhmmmm...:) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jimmy
hhmmmm...:) |
Gewoon komen!
Er zijn genoeg ta's! Neem een paddo en je maakt vrienden de hele avond :D |
|
|
| TranceFool |
Ik zit er ook aan te denken om hier naartoe te gaan. Alleen ben ik absoluut niet thuis in de progressive, luister wel eens het een en ander maar echt niet veel. Dus toen ik een setje zag staan van Sasha in de blablabla heb ik em maar ff gedownd en aandachtig beluisterd. Het gaat om dit setje
Sasha - Live at Guvernment Toronto (31 August 2003)
1. ID (unknown track from vid from zabiela)
2. Matthew Dekay - If I Could Fly (Original Mix)
3. ID
4. Aphasia - Acapulco (Chris & Kai's Acid Island Trip)
5. ID
6. Golan Globus - Blazer
7. PQM - You are sleeping (PQM Meets Luke Chable Dub)
8. Amber - Anyways (Steve Porter Remix)
9. ID
10. Sasha - Wavy Gravy (Yunus mix)
Nou moet ik zeggen dat er een aantal zeer smakelijke relaxte nummertjes tussen zitten, erg leuk om naar te luisteren. Maar om dit nou in een club te horen lijkt me eerlijk gezegd niks, niet voor mij iig, veels te rustig. Nou is een set van 75 minuten natuurlijk wel wat anders dan een set van 4 uur. Kan iemand mij vertellen aan de hand van deze set of dit erg rustig is voor Sasha zn doen of dat er een grote kans is dat je dit de hele avond gaat horen? |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik zit er ook aan te denken om hier naartoe te gaan. Alleen ben ik absoluut niet thuis in de progressive, luister wel eens het een en ander maar echt niet veel. Dus toen ik een setje zag staan van Sasha in de blablabla heb ik em maar ff gedownd en aandachtig beluisterd. Het gaat om dit setje
Sasha - Live at Guvernment Toronto (31 August 2003)
1. ID (unknown track from vid from zabiela)
2. Matthew Dekay - If I Could Fly (Original Mix)
3. ID
4. Aphasia - Acapulco (Chris & Kai's Acid Island Trip)
5. ID
6. Golan Globus - Blazer
7. PQM - You are sleeping (PQM Meets Luke Chable Dub)
8. Amber - Anyways (Steve Porter Remix)
9. ID
10. Sasha - Wavy Gravy (Yunus mix)
Nou moet ik zeggen dat er een aantal zeer smakelijke relaxte nummertjes tussen zitten, erg leuk om naar te luisteren. Maar om dit nou in een club te horen lijkt me eerlijk gezegd niks, niet voor mij iig, veels te rustig. Nou is een set van 75 minuten natuurlijk wel wat anders dan een set van 4 uur. Kan iemand mij vertellen aan de hand van deze set of dit erg rustig is voor Sasha zn doen of dat er een grote kans is dat je dit de hele avond gaat horen? |
Als je gaat dan kun je dit zeker in het begin verwachten ja, dit zijn standaard sasha plaatjes maar hij draait wel steviger hoor alleen niet in het begin, zo wordt je altijd lekker met de muziek meegezogen :rolleyes: :cool:
Naja hoop dat hij ook wat freaky breaks gaat draaien. Binnenkort gaat hij samen met james zabiela alleen maar breaks draaien :D |
|
|
| SnuggLe |
| Neeeee geen freaky beats, geen experimentele Zabiela junk. Grrrr ;) |
|
|
| magrec |
van 't paard site:
zaterdag 13 december
RELEASE EVERYBODY
feat. DJ's Sasha, Sander Kleinenberg, Stef Vrolijk en Desyn Masiello
23.00 uur / € 22.00
Dance
zaal open: 23.00
(voorverkoop exclusief bij Free Record Shop)
WOEHOE!!!!!!!! Desyn masiello er ook nog es bij :eyes: :D |
|
|
| Biohazard |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ja ja, ja ja.
Misschien draaide Sander K hitjes ja. Maar dan nog vind ik hem een stuk minder hitjes draaien dan Armin / Tiesto.
Sasha hoor ik bijna geen hitjes draaien.
En dat terwijl ik meer thuisben in de prog/techno dan de trance.
Heeft natuurlijk ook te maken hoeveel sets er in omloop zijn van een dj.
Whatever , ik heb gewoon gelijk poepchinees :) |
Sasha draait ook erg veel hitjes. Kom op, elke DJ draait veel hitjes, Carl Cox, Michel de hey, Sander K, Tiesto, op grote feesten draaien ze ALTIJD hitjes. Als ze in clubs draaien, gaan ze meestal wat dieper in op hun sound, en draaien ze vaak mer hun eigen ding. Dit heeft te maken met het feit dat ze op en groot feest, maar 1-1.5 uur krijgen om te draaien, en dat publiek wil ook wel eens een hitje horen |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
van 't paard site:
zaterdag 13 december
RELEASE EVERYBODY
feat. DJ's Sasha, Sander Kleinenberg, Stef Vrolijk en Desyn Masiello
23.00 uur / € 22.00
Dance
zaal open: 23.00
(voorverkoop exclusief bij Free Record Shop)
WOEHOE!!!!!!!! Desyn masiello er ook nog es bij :eyes: :D |
Who de is dat? :D
Waarom is alles bij de Free Record shop :S
En wanneer begint de voorverkoop? Kan ik ff langs de free record shop fietsen hier. |
|
|
| Partyhardy! |
| ik hoop dat de voorverkoop al gestart is, ik ga zo ff langs Free Record Shop........ |
|
|
| Partyhardy! |
| Net bij de Free Record Shop geweest en die avond staat nog niet in de computer :( even wachten dus nog...... |
|
|
|
|