|
13 Dec. Sasha & Sander kleinenberg @ everybody (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| azior |
-BoumaBros
-Magrec
-Partyhardy
-Lex
-DjDavid
-Kakao
-ChooChoo
-SnuggLe
-Snaar
-Tijs08
-Djeebie
-DjBazz
-total woot
-azior
yeah baby yeah! |
|
|
| magrec |
Nou nog 1,5 week en dan is het zover :D
Ben wel benieuwd maar ik verwacht er niet teveel van want met sasha weet je namelijk nooit en ach anders maar naar desyn in de kleine zaal.
Ben ook blij dat het niet helemaal uitverkocht is iig niet te druk :D |
|
|
| Frankisback |
JAJA het is nu zeker
BoumaBros
-Magrec
-Partyhardy
-Lex
-DjDavid
-Kakao
-ChooChoo
-SnuggLe
-Snaar
-Tijs08
-Djeebie
-DjBazz
-total woot
-azior
- FRANKISBACK = PRESENT :) |
|
|
| iLLicit |
-BoumaBros
-Magrec
-Partyhardy
-Lex
-DjDavid
-Kakao
-ChooChoo
-SnuggLe
-Snaar
-Tijs08
-Djeebie
-DjBazz
-total woot
-azior
- FRANKISBACK = PRESENT
-iLLicit
Will Be There! |
|
|
| SnuggLe |
He maar leijers, dan komen jullie WEL naar een meeting he?
Teveel TAers die zeggen dat ze komen, maar die je niet ziet :D |
|
|
| Three 'O Three |
-BoumaBros
-Magrec
-Partyhardy
-Lex
-DjDavid
-Kakao
-ChooChoo
-SnuggLe
-Snaar
-Tijs08
-Djeebie
-DjBazz
-total woot
-azior
- FRANKISBACK = PRESENT
-iLLicit
-303
Ben benieuwd! Heb vooral erg veel zin in het setje van Sasha :) |
|
|
| total woot |
eeej!
Gezellig :D:D |
|
|
| Partyhardy! |
| Ja! dit gaat weer masterlijk gezellig worden! :crazy: :) ben erg benieuwd naar de set van Sasha! :tongue3 :cool: |
|
|
| Dj Lex |
| Super wordt het. Heb op DV al mogen genieten van de kwaliteiten van DHR Sasha en dat was niet misselijk moet ik zeggen, heb Tiesto er zelfs voor overgeslagen en dat zegt eigenlijk al genoeg ;) |
|
|
| iLLicit |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Super wordt het. Heb op DV al mogen genieten van de kwaliteiten van DHR Sasha en dat was niet misselijk moet ik zeggen, heb Tiesto er zelfs voor overgeslagen en dat zegt eigenlijk al genoeg ;) |
Ja, maar in combinatie met Digweed is Sasha natuurlijk helemaal super... Dat zijn pas echt wereldsets! :eyes: |
|
|
| Bouma-Bros |
TIMETABLE:
Grote Zaal:
23.00-02.00 Sander Kleinenberg
02.00-05.00 Sasha
Kleine Zaal:
23.30-03.00 Desyn Masiello
03.00-05.00 Stef Vrolijk |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
TIMETABLE:
Grote Zaal:
23.00-02.00 Sander Kleinenberg
02.00-05.00 Sasha
Kleine Zaal:
23.30-03.00 Desyn Masiello
03.00-05.00 Stef Vrolijk |
Ik ben alleen in de grote zaal te vinden :) |
|
|
|
|