|
13 Dec. Sasha & Sander kleinenberg @ everybody (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
- Hoogtepunt was de remix van The White Stripes...teeeeeeeeering!
En die Unkle ken ik helemaal nie....UNKLE is toch James Zabiela en nog iemand???
|
welke remix van the white stripes draaiden die gasten??
en volgens mij hebben er verschillende mensen voor unkle geproduceerd (oa dj shadow) maar is de constante factor james lavelle. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by AlFerox
en volgens mij hebben er verschillende mensen voor unkle geproduceerd (oa dj shadow) maar is de constante factor james lavelle. |
Hmm..haal Lavelle en Zabiela door elkaar, sorry. |
|
|
| basd |
Klinkt goed allemaal!
Misschien, ooit, andere keer ben ik er wel weer eens bij.. |
|
|
| Bouma-Bros |
Was inderdaad een vet feestje! Hele mooie tent Het Paard, ik denk zelfs wel de beste club in Nederland momenteel, al stond het geluid wel erg hard! Ik ga ook maar eens oordopjes aanschaffen (SnuggLe ;))...
De avond werd lekker opgebouwd door Sander K. met funky Prog plaatjes. Hij draaide o.a. het origineel van Michael Jackson - Billy Jean. :cool: Technisch heel strak ook allemaal, klasse DJ. Om 01.30 viel helaas het geluid uit omdat de brandmelder afging in de kleine zaal. Sasha stond toen al klaar, maar gelukkig was het probleem snel verholpen. De intro van Sasha was direct al het hoogtepunt van zijn set voor mij persoonlijk: INVISIBLE INC. - STARS (AMBIENT MIX). Komt nog lang niet uit natuurlijk, daarom des te mooier om in een club te horen. :D
Minpuntje werd op een gegeven moment de enorme drukte. Daar kan ik me heel erg aan ergeren, zeker als je onder de Ibu's zit om de koorts te onderdrukken. :toothless Bij mij begon helaas te vermoeidheid toe te slaan en ben om 04.30 weggegaan. Balen dat ik die Shpongle plaat, My Lexicon en In A State heb moeten missen....
Van Sasha heb ik nog wat plaatjes kunnen Id-en:
Invisible Inc. - Stars (Ambient Mix)
Trafik - Your Light (Luke Chable Dub)
Sasha - Cloud Cuckoo (Luke Chable Remix)
Space Manoeuvres - Unknown
Matthew Dekay Band - Higher Thoughts
Rouzbeh Delavari - Inner Structure (Petter Remix)
Phil Kieran - I Love You
Saints & Sinners - Pushin' Too Hard (The Official 2003 Remix)
Alex Dolby - Psiko Garden (Sasha's Stretched Limo Edit)
Dibaba - Hold You (Agoria Bear Remix)
Wavy Gravy Vs. Born Slippy (Bootleg)
Goed feest dus, al had het nog stukken beter kunnen zijn voor mij persoonlijk als het minder druk was geweest en ik me wat beter had gevoeld.... :p
Greetz to all TA's!
Sido |
|
|
| Dj Lex |
Wat een superfeest! Had er weinig van verwacht na het aanzien van enkele reacties dat Holden wel een btje hetzelfde was als Sasha. Gelukkig was het tegendeel waar, want wat een topset! SK vond ik iets minder. Moest er ook behoorlijk inkomen in het begin, maar het was gezellig en de biertjes smaakten goed, dus rond half 1 kwam ik al goed in de stemming :D
Even met wat TAers gesproken. Bouma-Bros leuk je eens te spreken :)
Herkende echt geen 1 plaat, maar ben heerlijk uit me dak gegaan. Sasha vond ik echt een super set draaien. Ik noem het zelf trancyprogressive :D
Oh en het Paard is echt een toptent. Zuiver geluid en 2 verdiepingen boven de begane grond. Super relaxed! Daar was het trouwens niet zo druk als beneden en lekker koel :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Was inderdaad een vet feestje! Hele mooie tent Het Paard, ik denk zelfs wel de beste club in Nederland momenteel, al stond het geluid wel erg hard! Ik ga ook maar eens oordopjes aanschaffen (SnuggLe ;))...
De intro van Sasha was direct al het hoogtepunt van zijn set voor mij persoonlijk: INVISIBLE INC. - STARS (AMBIENT MIX). Komt nog lang niet uit natuurlijk, daarom des te mooier om in een club te horen. :D
|
Oordoppen zijn zeker handig :) Vooral als je vooraan staat, hehehehe!
Enneh...die Intro heb ik dus gemist :( Te druk bezig met het inhaleren van verdovende middelen.
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Wat een superfeest! Had er weinig van verwacht na het aanzien van enkele reacties dat Holden wel een btje hetzelfde was als Sasha. Gelukkig was het tegendeel waar, want wat een topset! |
Sorry Lex, dat had ik gezegd ja, mijn excuses!
Foto's op PF:
http://party.snt.utwente.nl/flock/S...3/ALL/true.html |
|
|
| SnuggLe |
| Enne, BoumaBros, geen mensen meer slaan he die drank knoeien! ;) :D |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Enne, BoumaBros, geen mensen meer slaan he die drank knoeien! ;) :D |
Hahaha :D Ja das nog wel een verhaal apart ja.... Goed opgevoed als wij zijn wilden we het nog "verbaal" oplossen maar daar dachten die 4 Hagenezen anders over. ;) Die gasten werden flink te grazen genomen, wel terecht, maar niet mijn methode. :p |
|
|
| SnuggLe |
Dat van James Holden in jullie profiel, is dat een gerucht of is dat waarheid? En wat wordt de datum?
Wil Holden namelijk GRAAG een keer zien, dus even kijken of die datum uitkomt...... |
|
|
| magrec |
hehe jah sasha die ze je vaker onder invloed dan nuchter en sander is ook niet vies van een lijntje ;)
Ik zou het leuk vinden als hier nog iets van zou worden uitgezonden op de radio ofzo :D |
|
|
| Bouma-Bros |
Dat staat op de website van Mazzo. http://www.mazzo.nl bij Agenda en dan onderaan bij Expected in January 2004!
Dus het is waarheid maar de exacte datum is nog niet bekend. Ik stuur wel ff een mailtje naar Mazzo dan laat ik het je wel weten (mits ik antwoord krijg natuurlijk ;))
Na de laatste Border Community Night in Oktober (die heel goed bevallen was) werd er al gezegd dat er in 2004 nog 3 of 4 van zulke avonden zouden komen. Ziet er goed uit dus voor volgend jaar! :toocool: |
|
|
|
|