|
show me your skrivbords... (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
 |
|
|
| dbl |
mitt heta skrivbord.. hahahaha
 |
|
|
| mellow pleasure |
Jag är stolt över att göra dessa själv! Sen får man tycka vad man vill !
 |
|
|
| reveal |
| ^^^ trevliga meddelande du skriver till dig själv på skrivbordet... :) |
|
|
| mellow pleasure |
| Hmm du är den första som fattat / sett det. Även om det är en gammal grej. Coolt !! Men det är mera humorn jag suger efter än meddelandet i sig. |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by mellow pleasure
Hmm du är den första som fattat / sett det. Även om det är en gammal grej. Coolt !! Men det är mera humorn jag suger efter än meddelandet i sig. |
Men så säg vad det står då! =) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by jofawe
Men så säg vad det står då! =) |
go yourself |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by dbl
go yourself |
tänka sig att jag tänkte nästan det .. kände igen det :whip: |
|
|
| dbl |
 |
|
|
| jofawe |
Ååååh.. Nightmare before christmas?! |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by jofawe
Ååååh.. Nightmare before christmas?! |
inte riktigt.. men påminner lite kanske :p
kommer inte ihåg vad han heter som har gjort den.. grym e han iallafall |
|
|
| Chrill |
| men, är det bara för mig som nästan inga bilder funkar för? länkarna funar bra men bilderna som skrivs in funkar inte:conf: någon som vet varför? |
|
|
|
|