return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
show me your skrivbords... (pg. 2)
View this Thread in Original format
mellow pleasure
Roligare än så här blir det inte ! Men koll på min webradio har jag iaf.
MiB
va ju tvungen o byta till den bästa =)

Smekbar


jahapp här e det :)
Samurize och Wallpaper Calender 3...
Powell
Skrivbord

Här är det jag har nu.

Edit: okok ... så här jävla rent och snyggt ser det alldrig ut, fixade till det lite nu :D, brukar ligga massa komihåg txt filer osv.

Edit2: fifan va seg skolans server e då, ta spara som istället om du fortfarande vill se min konstnärliga bakgrund jag gjort helt själv :p
Endre
cviper


Gammal bakgrundsbild, orkar inte byta sånt ;)
St_Andrew


har haft ett tag, men det duger :)
dj_hysterix
tyckte endres skrivbord va snygg :)
jofawe
Så har mitt sett ut i ungefär ett halvår...
iallafall med den bakgrundsbilden som jag själv tagit på två ljusstakar på det första ClubPuLS med Airbase och Inzite ;)

http://hem.bredband.net/b149872/stuff/desktop.jpg

Och här är den jag har på min mobil...
http://hem.bredband.net/b149872/stuff/armind.jpg
http://hem.bredband.net/b149872/stuff/armind2.jpg
http://hem.bredband.net/b149872/stuff/dust.jpg
http://hem.bredband.net/b149872/stuff/clubpuls.jpg
Glorie
ahhhhh andrew!!!! fan vilken grym bakgrunD :D weeeeeeeeeeee
nu fick du mig än mer övertygad om att jag verkligen måste åka ner dit i juli nästa år. oj oj oj oj.... självklart har jag redan bestämt va ja ska ha på mig :crazy:

min för tillfället:



råkade trolla bort min gamla fina =/ eftersom ja bytte i egenskaper.. den gamla låg visst bara som nå "använd som skrivbordsunderlägg" alltså inte sparad =/

ice_key


Funkar =))

Livesetet som spelas i min winamp e väldigt nice

Dj_Guy_Salama_Feat_X-Dream-B-Trance_On_Radio_BU_99FM_01-11-2003-1REAL

:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
cviper
quote:
Originally posted by jofawe
Och här är den jag har på min mobil...
http://hem.bredband.net/b149872/stuff/armind.jpg
http://hem.bredband.net/b149872/stuff/armind2.jpg
http://hem.bredband.net/b149872/stuff/dust.jpg
http://hem.bredband.net/b149872/stuff/clubpuls.jpg



Heh, då får jag också jobba mig... så här ser desktopen på min leksak ..err.. mobil ut :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement