|
show me your skrivbords... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| mellow pleasure |
Roligare än så här blir det inte ! Men koll på min webradio har jag iaf.
 |
|
|
| MiB |
va ju tvungen o byta till den bästa =)
 |
|
|
| Smekbar |
jahapp här e det :)
Samurize och Wallpaper Calender 3... |
|
|
| Powell |
Skrivbord
Här är det jag har nu.
Edit: okok ... så här jävla rent och snyggt ser det alldrig ut, fixade till det lite nu :D, brukar ligga massa komihåg txt filer osv.
Edit2: fifan va seg skolans server e då, ta spara som istället om du fortfarande vill se min konstnärliga bakgrund jag gjort helt själv :p |
|
|
| Endre |
 |
|
|
| cviper |
Gammal bakgrundsbild, orkar inte byta sånt ;) |
|
|
| St_Andrew |
har haft ett tag, men det duger :) |
|
|
| dj_hysterix |
| tyckte endres skrivbord va snygg :) |
|
|
| Glorie |
ahhhhh andrew!!!! fan vilken grym bakgrunD :D weeeeeeeeeeee
nu fick du mig än mer övertygad om att jag verkligen måste åka ner dit i juli nästa år. oj oj oj oj.... självklart har jag redan bestämt va ja ska ha på mig :crazy:
min för tillfället:
råkade trolla bort min gamla fina =/ eftersom ja bytte i egenskaper.. den gamla låg visst bara som nå "använd som skrivbordsunderlägg" alltså inte sparad =/ |
|
|
| ice_key |
Funkar =))
Livesetet som spelas i min winamp e väldigt nice
Dj_Guy_Salama_Feat_X-Dream-B-Trance_On_Radio_BU_99FM_01-11-2003-1REAL
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| cviper |
Heh, då får jag också jobba mig... så här ser desktopen på min leksak ..err.. mobil ut :D |
|
|
|
|