|
show me your skrivbords... (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Cloudburst: Dom ikonerna va rätt nice faktiskt ;) |
Hehe... ;)
Nice wallpaper. |
|
|
| nekholm |
| quote: | Originally posted by nekholm
Hos farsan ser den ut så här |
..och så här hos morsan.. |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by nekholm
..och så här hos morsan.. |
hehe lagom med genvägar på taskbar ;)
tips till alla som tycker det är störande med xplorer när man öppnar fler fönster och det blir mycket i taskbar eller att det blir typ 5 fönster som öppnas i en.. tanka ner Avant Browser.. gratis.. hur bra som helst.. då öppnas alla fönster i Xplorer ramen..inbyggd popupstopper m,m m,m.. massa bra funktioner.. kör inte över nåt utan man kan ha båda om man vill ;)
http://www.avantbrowser.com/ |
|
|
| [nils] |
oj lite tidig jag är då...
iaf. här är min för tillfället.. känns som om jag byter bakgrund varannan minut :crazy:
va kul o få se andras också ;) |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by n0bben-
o_O shiiite va snygg bakgrund.. var har du hittat den? |
kommer inte ihåg var jag skaffade den..tankar ner bakgrunder från en massa olika sidor!
här kan du tanka ner min bakgrundsbild iaf ;) |
|
|
| dbl |
 |
|
|
| Zliten |
ja så ser mitt skrivbord ut tomt och skönt :) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Zliten
[IMG]ftp://ftp.bredband.net/skrivbord[/IMG]
ja så ser mitt skrivbord ut tomt och skönt :) |
den länken funka inte jättebra... |
|
|
| Zliten |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
den länken funka inte jättebra... |
Nu funkar det men det blev lite stort haha. =) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Zliten
Nu funkar det men det blev lite stor haha. =) |
oj den var minst sagt minimalistisk :D |
|
|
|
|